تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزیره های فارو و دیدنیهای جذابی که دارد+تصاویر

برای آشنایی بیشتر با این جزیره ها و تماشای چشم‌اندازهای زیبای آن، در ادامه با ما همراه باشید.

جزیره های فارو

جزایر فارو نام جزایر هجده‌گانه‌ای است که به عنوان یکی از منطقه‌های خودگردان دانمارک شناخته می‌شود. این مجمع‌الجزایر در شمال اروپا و منطقه اسکاندیناوی، بین دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این جزیره ها و تماشای چشم‌اندازهای زیبای آن، در ادامه با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد، نام جزایر فارو را نشنیده‌اند یا اگر شنیده باشند، نمی‌دانند این جزایر کجای این کره‌ی خاکی قرار گرفته‌اند.

این مجمع‌الجزایر از ۱۸ جزیره تشکیل شده است که مساحت مجموع آنها، ۶۵۰۰ برابر از آمریکا کوچک‌تر است و جمعیت آن، ۲۸ هزار برابر از چین کمتر است.  این جزایر بین ایسلند و اسکاتلند در شمال اقیانوس اطلس قرار دارند.

جزیره های فارو و دیدنیهای جذابی که دارد

اولین ساکنان این جزیره در سال ۳۰۰ میلادی، در آن ساکن شده‌اند ولی کسی نمی‌داند که چه کسانی بودند. اولین ساکنان شناخته‌شده‌ی جزایر فارو، طبق نقل‌قول‌های تاریخی ، راهبان ایرلندی در قرن ششم میلادی بودند.

نام جزایر فارو اولین بار به شکل Faereyjar در سال ۱۲۲۵ و به معنای «جزایر گوسفند»، عنوان شده است.  احتمالا همین نام‌گذاری باعث شده که گوسفند به نماد ملی جزایر فارو تبدیل شود.

 جزیره های فارو و دیدنیهای جذابی که دارد

از سال ۱۹۴۸، جزایر فارو یک منطقه‌ی خودگردان تحت حاکمیت پادشاهی دانمارک است. جزیر ه های فارو از اعضای اتحادیه اروپا نیست در حالی که دانمارک عضو این اتحادیه است.

لست سکند

اخبار مرتبط:

سفر هیجان انگیز به جزیره زیبا و امپراطوری اورانگوتان ها+تصاویر

عکس:زیبا ترین جزیره های دنیا

سفر به زیباترین جزیره جهان+تصاویر

عکس : سفري به جزيره زیبای بالي

جزیره زیبا و دیدنی سنتوزای سنگاپور+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزیره های فارو و دیدنیهای جذابی که دارد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..