تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان به دادگاه تجدید نظر ارسال می‌شود

وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: با اعتراض به حکم صادر شده از سوی متهمان، پرونده در راه ارسال به دادگاه تجدید نظر است.

پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان در راه ارسال به دادگاه تجدید نظرمحمد نریمانی وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان اظهار داشت: ما به حکم صادر شده از سوی دادگاه اعتراض و درخواست تجدید نظر کردیم و در حال حاضر منتظر پاسخ دادگاه هستیم.

وی افزود: هنوز زمان ارسال پرونده به دادگاه تجدید نظر مشخص نسیت، زیرا تعدادی از احکام، غیابی صادر شده است، به همین دلیل تعیین زمان برای دادگاه تجدید نظر حدس و گمان است.

وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: این پرونده 19 متهم دارد و تا پرونده تمام آن ها تکمیل نشود، پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال نمی شود.

نریمانی بیان داشت: یک نفر از موکلان بنده به حکم صادر شده از سوی دادگاه اعتراض کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان به دادگاه تجدید نظر ارسال می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..