تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اعزام دوباره زائران عتبات عالیات به سامرا از هفته آینده

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ محسن نظافتی درباره توقف سفرهای زیارتی کاروانهای  ایرانی به سامرا اظهار کرد: از هفته آینده قرار است روزانه 30 تا 35 کاروان برای زیارت حرمین عسکرین به سامرا اعزام شوند و زائران هنگام ثبت‌نام می‌توانند این کاروانها  که در آنها برنامه سامرا مشخص شده را انتخاب کنند.

وی همچنین با اشاره به ثبت‌نام دور جدید سفر عتبات عالیات عراق که از پنجشنبه 9 دی‌ ماه آغاز شده است، افزود: تاریخ اعزام این کاروانها به 26 دی تا 24 اسفندماه مربوط می‌شود که در این دوره، هزینه‌ اعزام از 900 هزار تا یک میلیون و 300 هزار تومان و این نرخ برای سفر هوایی از یک میلیون و 300 هزار تا یک میلیون و 800 هزار تومان متغیر است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: متقاضیان اعزام به سفر عتبات عالیات در این دوره می‌توانند با مراجعه سامانه www.atabat.org.ir از ظرفیت خالی کاروانها مطلع شده و برای سفر به عتبات عالیات ثبت‌نام کنند.

نظافتی در ادامه درباره تاثیر افزایش نرخ دلار بر هزینه سفر به عتبات عالیات، اظهار کرد: 70 درصد از هزینه سفر عتبات بابت خدمات ارزی است که به صورت دلار پرداخت می‌شود که طبیعتا تحت تاثیر افزایش و کاهش ارزش دلار، هزینه‌ سفر عتبات هم مقداری تغییر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه کاروا‌نهای عتبات به تعداد روزهای سفر و درجه‌ خدماتی که ارائه می‌شود، بستگی دارد؛ بسته‌های این سفر نیز سه تا هفت روزه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اعزام دوباره زائران عتبات عالیات به سامرا از هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..