تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس بسیج کارمندی کشور با خانواده شهید حامد جرفی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد امیرخانی، رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور در حاشیه سفر به خوزستان با خانواده شهید حامد جرفی، بخشدار هویزه در روزهای نخست دفاع مقدس و شهید شاخص بسیج کارمندی کشور دیدار کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور یاد و خاطره شهید حامد جرفی، بخشدار هویزه در روزهای نخست دفاع مقدس و شهید شاخص بسیج کارمندی کشور را گرامی داشت.

محمد امیرخانی در این دیدار اظهار داشت: شهید جرفی یکی از شهدای شاخص سازمان بسیج کارمندی کشور است که نمی‌گذاریم فراموش شود.

وی خاطرنشان کرد: در همه برنامه‌هایی که سازمان بسیج کارمندی کشور برای بزرگداشت شهدا برگزار می‌کند از شهید حامد جرفی یاد می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور تاکید کرد: در همه استان‌ها به ویژه در قشر بسیج کارمندی از این دلیرمرد یاد می‌شود و برنامه‌هایی نیز برای معرفی بهتر این شهید در آینده داریم.

در این دیدار ریاض نیسی، همسر شهید حامد جرفی نیز از سازمان بسیج کارمندی کشور به خاطر زحماتی که برای برای کنگره این شهید کشیدند تشکر کرد.

به گزارش تسنیم، شهید حامد جرفی فرزند غضبان در روز دوم خرداد ماه سال 1331 در هویزه در خانواده‌ای متدین و کشاورز متولد شد. تحصیلات ابتدائی و دبیرستانی خود را در منطقهٔ دشت آزادگان (سوسنگرد) گذراند، پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته زبان انگلیسی پذیرفته شد، سپس با اخذ مدرک لیسانس از دانشگاه شهید چمران اهواز به کسوت شریف معلمی درآمد.

به دلیل مقبولیت شهید جرفی در میان اهالی منطقه وی به‌ عنوان بخشدار هویزه منصوب شد.

این دلیرمرد در اوایل جنگ تحمیلی و در حین انجام وظیفه مورد اصابت خمپاره دشمن قرارگرفت که جهت درمان به تهران انتقال یافت، بعد از مدت 2  ماه که در حالت اغماء به سر می‌برد، در تاریخ ١٧ دی ماه سال 1359   به آسمان پرگشود و به فیض شهادت نائل شد.

شهید جرفی در سن 28 سالگی در 30 صفرالمظفر سال 1401 هجری قمری همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) به شهادت رسید.

گوشه‌ای از سخنان شهید خطاب به مادرش:

"من مرگ سرخ را انتخاب کرده‌ام، مادر، برای من دعا کن که شهید شوم  و از یاران مولایم علی (ع) و در رکاب مجاهدان بمیرم".

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس بسیج کارمندی کشور با خانواده شهید حامد جرفی دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..