تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال

دوشنبه، 13 دی 1395 ساعت 19:252017-01-02ورزشي

در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز (دوشنبه) تیم های شیمیدر، پتروشیمی، نفت آبادان، دانشگاه آزاد و شهرداری اراک بر حریفان خود غلبه کردند.

- در ادامه لیگ برتر بسکتبال، تیم های شیمیدر، پتروشیمی، نفت آبادان، دانشگاه آزاد و شهرداری اراک بر حریفان خود غلبه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز (دوشنبه) تیم های شیمیدر، پتروشیمی، نفت آبادان، دانشگاه آزاد و شهرداری اراک بر حریفان خود غلبه کردند.

در سالن حکیمیه تهران، دانشگاه آزاد که هفته قبل به نیروی زمینی باخته بود، توانست پیروزی مقتدرانه ای مقابل تیم ته جدولی و بدون پیروزی لوله آ.

اس شیراز داشته باشد.

عدنان دورقی 26 امتیاز برای دانشگاه آزاد در این بازی کسب کرد.

کوارتر دوم بازی دانشگاه آزاد - لوله آ.

اس با نتیجه 23 بر 3 به سود میزبان تمام شد.

پتروشیمی با 20 امتیاز جرارد رابینسون و با 20 امتیاز اختلاف توانست میزبان خود شهرداری کاشان را شکست دهد.

ایوان کولوویچ هم 21 امتیاز برای کاشانی ها به دست آورد.

امروز همچنین شهرداری اراک با 20 امتیاز حامد آفاق بر میهمان خود شهرداری گرگان غلبه کرد.

نفت آبادان نیز با درخشش محمد حسن زاده توانست نیروی زمینی را از پیش رو بردارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..