تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا ۲۰۱۷ سال بزرگی برای اسمارت‌‌فون‌ها خواهد بود؟!

در سال ۲۰۱۶ اسمارت‌فون‌های زیادی روانه بازار شدند. بر خلاف تولید اسمارت‌‌فون‌های باکیفیت، سال ۲۰۱۶ شاهد نوآوری ویژه‌ای نبود. ال‌جی سعی کرد که گوشی ماژولار را فراگیر کند و سامسونگ نیز استفاده از اسکنر عنبیه را رواج داد. اما بجز اینها، باید بگوییم که سال ۲۰۱۶ سالی بود که بیشتر شاهد بهبود تکنولوژی‌های پیشین بودیم. ولی شاید سال ۲۰۱۷ اینگونه نباشد و شاهد نوآوری‌های بیشتری باشیم و احتمالا اسمارت‌فون‌های ۲۰۱۷ خاص‌تر باشند.

آیفون احتمالا خلاقیت بیشتری خواهد داشت

سازندگان زیادی از آیفون تقلید می‌کنند. به عنوان مثال، حذف جک هدفون به اندروید نیز سرایت کرده است. مثال دیگر رنگ Jet Black است که سامسونگ بلافاصله بعد از آن رنگ Black Pearl را عرضه کرد. اپل اعلام کرده که هر سه سال تغییرات اساسی در آیفون ایجاد می‌کند. بدین ترتیب، باید انتظار داشته باشیم که آیفون ۲۰۱۷ نوآوری‌های زیادی در خود داشته باشد.

اسمارت‌فون‌های 2017

واقعیت مجازی

گوگل پلتفرم واقعیت مجازی خود را با نام Daydream معرفی کرده است. Daydream به محصولات گوگل محدود نیست و محصولات دیگر نیز می‌توانند خود را با این پلتفرم سازگار کنند.

اما سوال اساسی این است که آیا عموم مردم از واقعیت مجازی استقبال می‌کنند یا خیر؟ برای استفاده از واقعیت مجازی موبایلی، شما باید یک اسمارت‌فون پریمیوم و ترجیحا پرچمدار و یک هدست واقعیت مجازی بخرید. نتیجه چه خواهد بود؟ نیمی از کاربران حس تهوع خواهند داشت. بنابراین لازم است که این تکنولوژی تکامل بیشتری یافته و کیفیت نمایشگرهای موبایل افزایش یابد (حداقل به QHD برسد). از آنجایی که واقعیت مجازی می‌تواند همانند معدن طلا باشد، احتمالا سازندگان با شدت بیشتری به توسعه آن روی خواهند آورد.

چند پارادوکس

ما دو پارادوکس در دنیای اسمارت‌فون داریم. اولین مورد مرتبط با نمایشگر است. ما نیاز به نمایشگر بزرگتری داریم تا یتوانیم به راحتی بازی کرده و ویدئو تماشا کنیم. اما مشکل آنجاست که هرچه اسمارت‌فون بزرگتر باشد، حمل و نقل آن دشوار خواهد بود. لنوو، سامسونگ و دیگر سازندگان در حال کار بر روی نمایشگرهای منعطف هستند. احتمال می‌رود که گوشی‌های خم‌شدنی امسال روانه بازار شوند. سامسونگ تایید کرده که گوشی خم‌شدنی خود را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار می‌کند.

اسمارت‌فون‌های 2017

دومین پارادوکس مرتبط با اندازه باتری است. باتری نمی‌تواند بیش از اندازه بزرگ باشد چون مشکلاتی برای طراحی ایجاد می‌کند. اگر زیادی کوچک باشد، عملا نمی‌توان بسیاری از کارها را با آن انجام داد. عمر باتری یکی از مسائل مهم دنیای تکنولوزی بوده و تا بحال راه حل‌های زیادی برای آن پیشنهاد شده که هیچ‌کدام عملی نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا ۲۰۱۷ سال بزرگی برای اسمارت‌‌فون‌ها خواهد بود؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..