تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ساماندهی حمل و نقل زائرین عراقی و پاکستانی شهر قم

لزوم ساماندهی حمل و نقل زائرین عراقی و پاکستانی شهر قم

استان‌ها > قم - فرماندار قم گفت: عموما حمل و نقل زائرین عراقی و پاکستانی در معابر مرکز شهر انجام می‌شود که این امر جلوه خوبی ندارد و باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، رضا سيار در جلسه اصلاحيه بودجه ۹۵ و تدوين بودجه سال ۹۶ سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم، با اشاره به برنامه شهرداري براي احداث پايانه در محدوده ميدان وليعصر، گفت: با توجه به اينكه جمكران نقطه تمركز بهتري در شهر دارد، بهتر است پايانه سمت ميدان وليعصر به جمكران منتقل شود تا بتوان خدمات بهتري به شهروندان داد و در آينده نيز صرفه بهتري داشته باشد.

فرماندار قم با بيان اينكه يكي از مشكلاتي كه موجب مي‌شود شهروندان به صورت بين راهي از خدمات سفر استفاده كنند بحث هدررفت زمان است، افزود: شهروندان به بحث زمان اهميت زيادي مي‌دهند و به همين خاطر به صورت بين راهي از خدمات استفاده مي كنند.

سيار با اشاره به وضعيت زائرين عراقي در شهر قم، گفت: امروز خيابان چهارمردان به پايانه مسافربري زائرين عراقي تبديل شده و در روز تعداد زيادي خودرو ون در اين محور مستقر هستند كه جلوه خوبي در اين محور نيست و مسئولين بايد چاره اي براي رفع اين مشكل بينديشند.

 

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ساماندهی حمل و نقل زائرین عراقی و پاکستانی شهر قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..