تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری قم به دنبال تغییر مکان پایانه مرکزی است

شهرداری قم به دنبال تغییر مکان پایانه مرکزی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، عليرضا قاري قرآن در جلسه اصلاحيه بودجه ۹۵ و تدوين بودجه سال ۹۶ سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم، با تاكيد بر اينكه ميدان ۷۲ تن يكي از مراكز تبادل مسافر است، گفت: مشكل اين محور اين است كه با پايانه فاصله دارد و مسافر رغبتي به حضور در پايانه نخواهد داشت به همين خاطر تصميم بر اجراي پايانه در اين بخش گرفتيم.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم ادامه داد: بر همين اساس اگر نگاه ترافيكي نيز داشته باشيم اگر در اين محدوده پايانه ايجاد شود مسافر ديگر كنار خيابان توقف نكرده و معضلات ترافيكي اين محور نيز تا حجم قابل توجهي كاهش مي‌يابد.

قاري‌‎قرآن گفت: چيزي كه در اين محور در دسترس است اين بوده كه بتوانيم پايانه را به ۷۲ تن منتقل كنيم و ظرفيتي همچون پايانه مركزي را ايجاد كنيم.

وي گفت: بسياري از مسافران وارد پايانه مركزي نمي‌شوند و با استفاده از مركز تبادل سفر ميدان ۷۲ تن خدمات مي‌گيرند بدون اينكه شهر بهره‌اي از آنها ببرد.

وي با تاكيد بر اينكه پايانه مركزي قم به هيچ عنوان در فضاي خوبي قرار نگرفته است، افزود: اينكه بخواهيم اين فضا را جابجا كنيم قطعا ۷۲ تن گزينه بسياري خوبي براي آينده شهر قم خواهد بود و اگر از محوريت سفر هم خارج شود يك ميدان مهم شهري است كه دسترسي كاملي دارد.

قاري‌قرآن با بيان اينكه شهرداري به دنبال تغيير مكان پايانه مركزي است، گفت: براي مكان آنچه كه تاكنون بررسي شده به ۷۲ تن رسيده‌ايم تا بتوانيم مشكلات را رفع كنيم.

 

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری قم به دنبال تغییر مکان پایانه مرکزی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..