تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان لیگ، برانکو را به کمیته انضباطی کشاند

سازمان لیگ، برانکو را به کمیته انضباطی کشاند

ورزش > لیگ برتر - به دنبال مصاحبه برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، کمیته انضباطی وی را به این کمیته دعوت کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، اسماعيل حسن زاده در اين باره گفت: با توجه به شکايت واصله از سوی سازمان ليگ فوتبال در خصوص اظهارات برانکو ایوانکوويچ - سرمربی پرسپولیس، اگرچه محتوای شکايت در برخی از موارد در صلاحيت کميته اخلاق فدراسیون است که به آن کميته ارجاع و در آنجا رسیدگی خواهد شد، اما بخش های مربوط به کميته انضباطی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در پايان گفت: مطمئنا در اولين فرصت وقت رسیدگی برای بررسی اين شکايت تعيين و سرمربی پرسپولیس می بایست به موضوعات مربوطه پاسخ های خود را ارائه کند.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان لیگ، برانکو را به کمیته انضباطی کشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..