تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دل از لپ تاپ جدید با نمایشگر بدون حاشیه در CES 2017 رونمایی می‌ کند

محصول جدید دل که یک لپ تاپ هیبریدی است، دارای نمایشگر ۱۳ اینچی خواهد بود که از لبه‌های بدون حاشیه بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که دل قصد دارد یک نسخه از مدل هیبریدی لپ‌تاپ XPS را تولید کند. با استفاده از این قابلیت، کاربر می‌تواند از لپ‌تاپ خود - به لطف طراحی جالب آن -  به‌عنوان تبلت نیز استفاده کند.

لپ تاپ ایکس‌پی‌اس دل دارای نمایشگر ۱۳ اینچی است که از صفحه‌ای با لبه‌های بدون حاشیه بهره خواهد برد. متأسفانه هنوز اطلاعات زیادی در مورد محصول جدید دل منتشر نشده است، اما با در نظر گرفتن اینکه مدل قبلی در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۵ رونمایی شد، می‌توان انتظار معرفی این محصول را در CES 2017 داشت.

همان‌طور که گفتیم XPS 13 در سال ۲۰۱۵ توسط دل رونمایی شد و از نظر طراحی بسیار زیبا بود. پس از آن، مایکروسافت با عرضه سرفیس استودیو، سازندگان را متقاعد کرد تا دستگاه‌های ماژولاری بسازند که از قابلیت Surface Dial بهره ببرند. این قابلیت هم‌اکنون در اختیار سازندگان قرار گرفته است تا بتوانند از آن در محصولات خود استفاده کنند.

با در نظر گرفتن اینکه نمایشگاه CES 2017 در روزهای آینده برگزار خواهد شد، انتظار می‌رود از محصول جدید دل اخبار بیشتری منتشر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دل از لپ تاپ جدید با نمایشگر بدون حاشیه در CES 2017 رونمایی می‌ کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..