تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد پای «پلنگ ایرانی» در حاشیه نگین اشترانکوه

به گزارش افکارنیوز،

احمد گودرزی در سخنانی با اشاره به برقراری ضریب امنیت بالا طی سه سال اخیر در منطقه حفاظت شده اشترانکوه برای حیات وحش اظهار داشت: با توجه به برقراری این امنیت حیات وحش دراین منطقه حفاظت شده زندگی می کنند.

وی از مشاهده غیر مستقیم پلنگ ایرانی در این منطقه حفاظت شده خبر داد و تصریح کرد: با توجه پیدا شدن اسکلت یک کل کوهی در حاشیه دریاچه گهر موضوع زندگی پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده اشترانکوه قوت گرفته است.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه با بیان اینکه پلنگ ایرانی معمولا علاقه به کل کوهی، سگ وحشی، گراز و ... دارد عنوان کرد: نوع خوردن این اسکلت کشف شده کل کوهی هشت ساله نیز مربوط به پلنگ ایرانی بوده که در حاشیه دریاچه گهر این اسکلت پیدا شده است.

گودرزی با بیان اینکه وجود کل کوهی با این سن و سال در منطقه حفاظت شده اشترانکوه نتیجه امنیت بسیار بالا در فصل سرشماری وحوش بوده است گفت: امسال بیش از ۴۰ راس کل کوهی بالای ۹ تا ۱۳ سال در استان مشاهده شده و این امر نتیجه تلاش های صورت گرفته از سوی محیط زیست برای حفاظت از حیات وحش لرستان است.

وی با تاکید بر اینکه ما تمام تلاش خود را برای حفاظت از گونه های حیات وحش در استان خواهیم کرد گفت: همچنین با متخلفانی که قصد ضربه زدن به حیات وحش نادر استان را داشته باشند به شدت برخورد می کنیم.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه گفت: طبق آخرین مصوبه شورای عالی محیط زیست جریمه شکار هر قلاده پلنگ علاوه بر سه تا پنج سال زندان، ۸۰ میلیون تومان بوده و متخلفان باید بدانند که عاقبت تلخی با شکار حیات وحش در انتظارشان خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد پای «پلنگ ایرانی» در حاشیه نگین اشترانکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..