تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«توجه به اقتصاد مقاومتی» رویکرد اصلی سازمان اوقاف

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ عبدالرضا عابد درباره اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی موقوفات و امامزادگان کشور یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار است که در عرصه‌های مختلف با تدوین برنامه و اتخاذ سیاستهای مدون، تلاش کرده با اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش تدابیر، منویات و انتظارات مقام معظم رهبری را از این سازمان عینیت بخشد.

وی با بیان اینکه سال 96، نخستین سال برنامه توسعه ششم کشور است، تاکید کرد: سازمان اوقاف هم باید در راستای اهداف برنامه‌ای خود، مجموعه اهداف، برنامه‌ها و سیاستهای برنامه سال 96 را با برنامه ششم توسعه همراه و همگام کند.

قائم مقام سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری نشست یک‌روزه معاونان و مدیران‌کل این سازمان با محوریت سیاستها و وضعیت برنامه‌ای سال 96 گفت: در این نشست، آسیبها و نواقص برنامه‌های قبل هم مطرح و بر رفع آنها تاکید شد همچنین در این نشست یک روزه کلیات برنامه‌های سال 96 سازمان اوقاف در عرصه‌های مختلف مرور و دو رویکرد اصلی مورد تائید و تصویب قرار گرفت.

عابد در تبیین رویکردهای برنامه سال 96 سازمان اوقاف تصریح کرد: تحقق منویات، تدابیر و انتظارات مقام معظم رهبری از سازمان اوقاف و امور خیریه که در قالب دیدارهای معظم له با مدیران این سازمان مطرح شده و توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی در موقوفات و بقاع متبرکه دو رویکرد اصلی در سیاستهای برنامه سال 96 این سازمان است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««توجه به اقتصاد مقاومتی» رویکرد اصلی سازمان اوقاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..