تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدستان عامل جعل کارت و برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی در میاندوآب دستگیر شدند

ساعت: 17:37 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996443

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری همدستان عامل جعل کارت های بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب های مردم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد اظهار کرد: دو نفر از همدستان فردی که در روزهای گذشته به جرم جعل کارت و برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی دستگیر شده بود، با تلاش و پیگیری های ماموران انتظامی شهرستان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر  برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته بود، افزود: در این زمینه بعد از انجام کارهای تحقیقاتی پلیسی، یک نفر شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد که بعد از دستگیری وی، دو نفر از همدستانش نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این فرد در بازجویی های فنی انجام گرفته به جرم خود اعتراف کرده است، گفت: این فرد اعلام کرده که با شگردهای مختلف و به دست آوردن رمز و اطلاعاتی بانکی افراد و هک بر روی کارت های دیگر، اقدام به برداشت می کرد.

شیخ نژاد افزود: این فرد از حساب 30 نفر از شهروندان در شهرهای مذکور، مبلغ 350 میلیون ریال به صورت غیرمجاز در شهرهای ملکان، بناب، اسکو، تبریز و میاندوآب اقدام به برداشت غیرمجاز کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدستان عامل جعل کارت و برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی در میاندوآب دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..