تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده توزیع شیر رایگان در مدارس گنبد بار دیگر بازگشایی شد

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996337

پرونده توزیع شیر رایگان در بین 66 هزار دانش آموزی گنبدی، پس از گذشت چند ماه توقف، بار دیگر بازگشایی و از سر گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "صالح رفعتی" معاون پرورشی آموزش و پرورش گنبدکاووس در مدرسه امانپور گنبدکاوس با اعلام آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس گنبدکاوس گفت: 66 هزار دانش آموز مقعطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهر و روستا شهرستان گنبد کاووس از شیر رایگان برخوردار شدند.

وی افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهرستان از این پس روزانه شیر دریافت خواهند کرد و دانش آموزان متوسطه اول و دوم در هفته دو نوبت شیر رایگان دریافت می کند.

گفتنی است، عملیات توزیع شیر رایگان چندین ماه در سطح کشور بنا به دلایل گوناگون متوقف گردیده بود که این موضوع گلایه شدید خانواده ها را به همراه داشت.

لازم به ذکر است، شهرستان گنبد کاووس، دومین شهر بزرگ استان گلستان از نظر جمعیت می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده توزیع شیر رایگان در مدارس گنبد بار دیگر بازگشایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..