تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 40 کیلوگرم تریاک در قاینات

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996363

فرمانده انتظامی قاینات از کشف بیش از40کیلوتریاک در 24ساعت گذشته دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، سرهنگ واعظی با اعلام این خبر گفت: در دو عملیات جداگانه در بازرسی از چهار دستگاه خودروی عبوری در شهرستان قاینات  40 کیلو و 400 گرم تریاکطی  24ساعت گذشته  کشف و پنج نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی بیان داشت:از این میزان 17کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی زانتیا و بقیه در بازرسی از سه دستگاه خودرو سواری  کشف وضبط گردیده است.

فرمانده انتظامی قاینات افزود: در این عملیات‌ها چهار دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

توقیف سواری پژوپارس با سرعت200کیلومترسرعت در قاینات

 

رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سرعت غیر مجاز 200 کیلومتر در ساعت در قاینات توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز سرعت و سبقت غیر مجاز این خودرو 2 میلیون ریال جریمه و 10نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده خاطی ثبت شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 40 کیلوگرم تریاک در قاینات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..