تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رسمی رویداد مشهد 2017/ فرصتی فراملی برای فعالیت‌های فرهنگی

از امروز دوره یک ساله معرفی مشهد مقدس به عنوان «پایتخت فرهنگی جهان اسلام» آغاز می شود.

آغاز رسمی رویداد مشهد 2017/ فرصتی فراملی برای فعالیت های فرهنگیبه گزارش گروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان؛ از امروز دوره یک ساله معرفی مشهد مقدس به عنوان «پایتخت فرهنگی جهان اسلام» آغاز می شود. عنوانی بین المللی که با تصمیم آیسسکو (سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی) به مشهد مقدس اطلاق خواهد شد تا این کلان شهر مذهبی جهان در کنار شهرهای سنار از سودان، امان از اردن و کامپالا از اوگاندا به عنوان یکی از 4 پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017، فرصتی فراملی برای فعالیت های فرهنگی داشته باشد.
 
با گذشت 11 سال از سال 2006 که شهر اصفهان برای اولین بار از ایران به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد، حالا مشهد مقدس دومین شهر ایران است که این فرصت یک ساله را در اختیار خواهد داشت و بر اساس اطلاعات موجود، شاید تا 10 سال دیگر این فرصت برای هیچ کدام از شهرهای ایران اسلامی تکرار نشود.
 
آغاز رسمی رویداد مشهد 2017 با حضور وزیر ارشاد
 
برنامه های رسمی رویداد بین المللی «مشهد2017، پایتخت فرهنگی جهان اسلام» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد آغاز می‌شود و افتتاحیه رسمی این رویداد با حضور دبیر کل آیسسکو و مهمانان داخلی و خارجی هفته اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

دبیر شورای برنامه ریزی و هماهنگی و سخنگوی شورای سیاست گذاری پایتخت فرهنگی جهان اسلام با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز سال 2017، با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشهد برنامه های پایتخت فرهنگی جهان اسلام در این شهر آغاز می شود.

سید سعید سرابی افزود: در آغاز سال میلادی دوشنبه 13 دی ماه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی و اعضای شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی مشهد 2017 به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند. در ادامه این برنامه ها، زنگ پایتخت فرهنگ اسلامی در یکی از مدارس مشهد با حضور وزیر ارشاد و استاندار به صدا در خواهد آمد. همچنین المانی با این موضوع با حضور مسئولان در میدان شهدای مشهد رونمایی می شود.

وی افزود: شورای سیاست گذاری پایتخت فرهنگ اسلامی نیز به ریاست وزیر ارشاد در مشهد تشکیل جلسه خواهد داد. همچنین در این روز دیداری با علما، روحانیون و استادان دانشگاه برگزار خواهد شد. افتتاح چند پروژه فرهنگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای آغاز رویداد مشهد2017 است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رسمی رویداد مشهد 2017/ فرصتی فراملی برای فعالیت‌های فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..