تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت جشنواره ملی تبلیغات رونمایی شد

آیین رونمایی از سایت جشنواره ملی تبلیغات با حضور مدیرکل تبلیغات وزارت‌ارشاد و جمعی از مدیران دفاتر تبلیغاتی و صاحبان مشاغل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مراسم رونمایی از سایت جشنواره ملی تبلیغات، 6دی با حضور محمد حیدری مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد، هوشمند سفیدی رئیس جشنواره ملی تبلیغات و مدیران شرکت های تبلیغاتی برگزار شد.

هوشمند سفیدی، رییس دومین جشنواره ملی تبلیغات در ابتدای نشست گفت: برای برگزاری جشنواره  ملی تبلیغات قدم دوم را محکم‌تر خواهیم برداشت.  ما در یک سال گذشته تجربه‌های زیادی را کسب کردیم و نقاط ضعف و قوت خود را فهمیدیم، البته از مدیران نظرخواهی کردیم.

وی ادامه داد: ما داوری امسال جشنواره را از نظر کیفیت و کمیت ارتقا داده‌ایم. امسال برای حدود 6 هزار اثر که به دست ما رسیده، 75 داور داریم. البته قرار است که تعداد داورها افزایش پیدا کند. ما هیأت منصفه‌ای را نیز در جشنواره امسال ایجاد کرده‌ایم که وظیفه‌ آنها صیانت از داوری و رسیدگی به اعتراضات است. ما در این دوره منشور اخلاقی داوری را نیز تدوین کرده‌ایم تا داورها  آن را امضاء کنند چراکه داوری تاثیر زیادی در تبلیغات خواهد داشت.
 
وی در خصوص رویکرد و شعار جشنواره عنوان کرد: جشنواره ملی تبلیغات خلاقیت، اثربخشی و انتخاب آگاه مشتری را در دستور کار خود قرار داده است.
 
سفیدی خاطرنشان کرد: سایت جشنواره امسال تفاوتی با سال قبل داشته است و ثبت‌نام الکترونیک و دریافت آثار به صورت الکترونیکی را به سایت خود اضافه کرده‌ایم. همچنین جشنواره تبلیغات امسال 24 و 25 بهمن برگزار خواهد شد. 
 
در ادامه محمد حیدری مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد گفت: بزرگان زیادی در این عرصه فعالیت‌ داشته‌اند و تبلیغات امر دوسویه‌ای در ارتباط با مسئله ساختار و ذات است. تبلیغات موضوعی چند وجهی است و ارکان موثر در تبلیغات تحت عنوان نظام تبلیغاتی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: کسانی که اجرا و ناظر بر تبلیغات هستند، نظام تبلیغاتی را در کشور رقم می‌زنند و اگر آنها با هم تعامل و نداشته باشند، پیشرفت نخواهند کرد.

وی بیان کرد: با توجه به تغییرات دنیا، ما نیز باید در تبلیغات‌مان تغییراتی ایجاد بکنیم و باید بدانیم که حوزه تبلیغات بین‌رشته‌ای است و از همه رشته‌ها کمک می‌گیرد. حتی در بیرون از مرزهای کشور به عنوان ابزاری برای تهاجم فرهنگی به کار گرفته می‌شود. همچنین تبلیغات ابزاری است که اندیشه سیاسی را پرورش می‌دهد.

حیدری عنوان کرد: تبلیغات دوطرفه است که اثر مثبت و منفی دارد و در بلند مدت جواب می‌دهد. مسئولان باید درباره تبلیغات تحقیقات زیادی داشته باشند. کم‌توجهی به مشتری یکی از مشکلات ماست. ما نباید به منافع صاحب آگهی توجه کنیم و باید مشتری را نیز در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد:‌ ما باید به اقتصاد جهانی متصل شویم. ما به عنوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهان این هستیم که شرکت‌های تبلیغاتی را بیرون مرزها معرفی کنیم و از ظرفیت خود برای معرفی اقتصاد کشور خودمان استفاده کنیم. این جشنواره مقدمه معرفی ما به دنیاست.

گفتنی است در پایان از سایت جشنواره ملی  تبلیغات رونمایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت جشنواره ملی تبلیغات رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..