تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه سنگین خاطیان دیدار تیم های فوتبال سپاهان و نفت

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، این دیدار روز 10 دی ماه در مرخله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های ایران در ورزشگاه نقش جهان برگزار و با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید.
در این دیدار که چهار اخراجی داشت، هواداران سپاهان به دلیل فحاشی به دروازه بان تیم حریف مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.
«علی دایی» سرمربی نفت تهران به خاطر اعتراض مکرر به تصمیمات داور، ورود بدون اجازه به داخل زمین مسابقه و تمکین نکردن به دستور داور مبنی بر خروج از نیمکت ذخیره ها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی علی دایی قابل تجدیدنظر، اما رای محرومیت قطعی است.
تیم نفت تهران به دلیل شروع به ترک زمین که منجر به توقف چند دقیقه ای بازی شد، 100 میلیون ریال جریمه شد.
«شجاع خلیل زاده» بازیکن تیم سپاهان اصفهان به خاطر مضروب کردن بازیکن حریف با سه جلسه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه نقدی روبرو گردید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده را قطعی اعلام کرده است.
ورزشی**3783**1379
تنظیم کننده: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه سنگین خاطیان دیدار تیم های فوتبال سپاهان و نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..