تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست نیاورده های دولت یازدهم

ساعت: 14:54 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996173

هر دولتی که بر روی کار آمده سعی کرده برای خود دست آوردی داشته و کارنامه قابل قبولی را برای افکار عمومی ارائه دهد و باید دید دستاوردهای دولت تدبیر و امید برای کشور چه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, سید حسینی در یادداشتی نوشت،هر دولتی که بر روی کار آمده سعی کرده برای خود دست آوردی داشته و کارنامه قابل قبولی را برای افکار عمومی ارائه دهد.اخیرا معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در جلسه ای با شورای عالی سیاست گذاری انجمن حقوق شهروندی عنوان داشته اند که دست آورد های دولت بوسیله مدیران، بدنه حامی دولت،صدا و سیما منکعس نشده و به دلیل اتخاذ سیاست های غلط کارنامه ی دولت به شکل مطلوب ارائه نمی شود.

این فرمایش ایشان را حمل بر دلسوزی و درد و دل کرده و یقین داریم که موضع ایشان اصلا ربطی به انتخابات سال 96 ندارد!!!! اما به ایشان یادآورمی شویم که به زعم دوستان و همقطاران ایشان بزرگترین دست آورد دولت یازدهم در این سه سال و نیم پدیده ای بوده به نام برجام که انصافا تا قبل از به روی کار آمدن دولت یازدهم ملت شریف ایران از این نعمت و دست آورد محروم بوده که الحمدلله با شروع بکار دولت تدبیر و امید ما از این نعمت نیز بهره مند شدیم.جناب آقای موسوی فراموش نموده اند که همین آفتاب تابان برجام به اعتراف مدیران ارشد دولت یازدهم تقریبا هیچ دست آوردی برای ملت ایران نداشته است.برجام علاوه بر محدود سازی توان هسته ای ایران تعهدی در سطح بین الملل برای ما ایجاد نمود که تا قبل از این دولت بر گرده ی ملت ایران نبوده ولی زین پس در سطح بین المللی برای ما تعهد آور بوده و خودمان با دست خودمان توان هسته ای و اهرم فشار انرژی هسته ای را از دست خود خارج کردیم و در قبال آن نه تنها تحریم ها رفع نشده بلکه تمدید تحریم های داماتو و ایسا و سنگ اندازی بر سر راه مبادلات بانکی و بیمه ای و اخلال در شبکه های حمل و نقل دریایی و ترانزیت انرژی توسط ایران نشانگر این است که برجام برجامیان نیز نقش بر آب شده است.

ایشان کاش در برابر گله از عدم انعکاس موفقیت های دولت متبوع خویش به این موضوع اشاره می کردند که پول های بلوکه شده ای که قرار بود از صدقه سری برجام وارد کشور شود چه شد؟ آیا غیر از این بود که غربی ها پول های ایرانیان را به شرطی به خودشان بازمی گرداندند که باید برای خرید هواپیما و واردات کالاهای اساسی و غیر اساسی از غرب هزینه می شد؟دست آورد چشمگیر دیگر دولت یازدهم کاهش تورمی است که در درون خود نقدینگی هزار هزرا میلیارد تومانی را دارد که هر لحظه ممکن است اقتصاد ایران را با انفجار تورم همراه کرده و موجبات ورشکستگی اقتصاد ایران را فراهم کند.کاهش تورمی که دولت به ان دست پیدا کرده مانند رودخانه ی خروشانی است که بالا دست ان سد زده شود و آب ان به قدری فرو کش کرده و خشک شده که ماهی های درون رودخانه در حال هلاک شدن هستند و مدام به مردم عنوان می شود که دیدید طغیان رودخانه مهار شد.دیدید دیگر رودخانه طغیان نمی کند.دولت با بستن مبادی ورودی پول و ارز به قدری به رکود دامن زده است که هزینه هنگفتی به صنعت و تولید ایران تحمیل نموده است و بنگاه های زود بازده و بزرگ و کوچک را به ورطه نابودی کشانده است.

رکود موجود که به زعم کارشناسان درآینده با تورم سرسام آوری همراه خواهد بود حاصل تفکرات و برنامه ریزی های دولت محترم یازدهم می باشد.جناب موسوی را برای اطلاع بیبشتر ارجاع می دهیم به قضایای حقوق های نجومی، برنامه ششم توسعه، تعطیلی مسکن مهر، اجرای کج دار مریض هدفمندسازی یارانه ها، رکود بازار مسکن، افت و خیز نا متناسب بازار بورس. و در همین روزها نابسامانی و پلشتی در بازار ارز و جهش قیمت دلار را شاهد هستیم که به قول معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان یکی از اقدامات مهم دولت می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست نیاورده های دولت یازدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..