تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی در ارومیه

ساعت: 14:46 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996086

ریس پلیس فتای انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کوره بلاغی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر درج مطالب توهین آمیز و عکس های خصوصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی توسط فرد یا افرادی نا معلوم و همچنین تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده فردی را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.


این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی به جرم خود معترف و انگیزه خود با انتقام جویی از شاکی اعلام کرد.


کوره بلاغی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد گفت: کاربران دقت داشته باشند که عکس های شخصی خود را در سایت های عمومی ، تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات الکترونیکی دوستان خود قرار ندهند چراکه ممکن است افرادی که با ایشان رابطه کاری یا دوستی موجبات آشنایی و اعتماد را فراهم ساخته و در کوچکترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویرشان کنند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..