تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف اصلی ترور ایجاد وحشت است/ اشتراک پُست های حامی تروریسم جرم است

ساعت: 14:44 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996142

بن علی ییلدیریم با انتشار پستی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، به مردم هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، نخست وزیر ترکیه، بن علی ییلدیریم، شب گذشته با انتشار پیامی در انتقاد از واکنش عده ای از مردم به حملات تروریستی در فضای مجازی اعلام کرد که سخنانی در ارتباط با تحسین تروریسم، جرم محسوب می شوند و پیگرد قانونی خواهند داشت.

ییلدیریم با تاکید بر اهمیت اجتناب از اشتراک مطالبی در جهت کمک به گروهک های تروریستی توسط مردم ابراز داشت که هدف اصلی ترور ایجاد رعب و وحشت در جامعه می باشد.

وی در حساب توئیتر خود نوشت: "گروهک های تروریستی باهم تفاوتی ندارند، هدف همه آن ها کشتن بی رحمانه انسان ها و ایجاد ترس و وحشت در جامعه است، رفتار مسئولانه شهروندان در فضای مجازی و اجتناب از اشتراکاتی که در جهت حمایت از اهداف آن ها می باشد، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و ناگفته نماند که سخنان تحسین آمیز در مورد ترور، یک جرم است و پیگرد قانونی خواهد داشت!".

گفتنی است، عده ای از شهروندان ترکیه که با برگزاری جشن در سال نو میلادی مخالف هستند، حمله تروریستی به کلوب شبانه در استانبول را در شب سال نو، جزای عمل افرادی دانسته اند که عقاید دینی خود را فراموش کرده اند و با لاابالی گری، خوردن مشروبات الکلی و همچنین نادیده گرفتن خبرهای مرگ هموطنانشان، به جشن گرفتن سال نو میلادی می پردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف اصلی ترور ایجاد وحشت است/ اشتراک پُست های حامی تروریسم جرم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..