تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی برخی مسئولان جمهوری‌آذربایجان جوگیر می شوند/ درماندگی در بازپس گیری قره‌باغ و تهدید به نابودی ایران!

ساعت: 14:40 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996135

تهدید گستاخانه مسئولان آذری برای نابودی ایران در حالی صورت می پذیرد که این کشور در مقابل ایران از قوای نظامی و توان عملکردی محدودی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بر اساس خبر آژانس خبری «آپا»، نماینده مجلس آذربایجان، «قدرت حسنقلی اوف»، مدعی شده است که واکنش تهدیدآمیز ایران در قبال سفر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صیهونیستی به باکو، بی پاسخ نخواهد ماند.

حسنقلی اوف در برابر واکنش وزیر دفاع ایران مبنی بر این که کشور ایران نمی تواند در قبال نزدیک شدن اسرائیل به آذربایجان سکوت اختیار کند، مدعی شده که در صورت تندتر شدن عکس العمل ایران، مشکلات بزرگی به بار خواهد آمد!

وی در ادامه با تفسیر عجیب شکست سکوت ایران به اقدامات نظامی و حمله به آذربایجان ! و البته بدون در نظر گرفتن قوای نظامی و توان عملکردی کشورش در مقابل قدرت ایران، ادعا کرده است که درصورتی که ایران به آذربایجان حمله بکند، کشور ایران از روی نقشه پاک شده و به جای آن 5 کشور ایجاد خواهد شد!

بعد از این بیانات خام نماینده مجلس آذربایجان، رئیس مجلس ملی آذربایجان، «اوکتای اسداوف» نیز به این ناپختگی دامن زده و بیان کرده: "ایران هیچ گاه نمی تواند در مسائل داخلی آذربایجان دخالت نماید، رئیس جمهور ایران هم به ارمنستان سفر کرد، آیا ما در این مورد بیانیه صادر کردیم؟ به همین دلیل همه باید در روابط خود جانب احترام را رعایت نماییم".

نکته جالب  اینجاست که با گذشت هفته ها از سفر حسن روحانی به ارمنستان و دیدار با سرکسیان، رئیس جمهور ارمنستان، کارشناسان سیاسی آذری، هنوز در حال تحلیل این سفر دوره ای می باشند و آن را دهن کجی ایران به آذربایجان ارزیابی کرده و واکنشی تهدید آمیز در برابر سفر نتانیاهو به باکو تلقی می کنند.

نمایندگان و رئیس مجلس آذربایجان در حالی به تهدید کشور ایران پرداخته اند که منطقه قره باغ یعنی 20 درصد از خاک کشورشان در اشغال ارمنستان می باشد و برای آزادسازی آن، بارها و بارها از ایران خواسته اند تا در برابر ارمنستان، حمایتشان کند و حال با وعده های حمایت و جنگ افزارهایی که از دوستان صهیون خود خریده اند در خواب پنبه دانه می بینند و صبح به هضم آن می پردازند.

از سوی دیگر سعی دارند کشور ایران را که همواره خواهان روابط حسنه با همسایگان و مخالف اشغالگری و حامی صلح و آرامش در منطقه می باشد را کشوری جنگ طلب و مهاجم جلوه دهند تا شاید ظلمی که در حق مسلمانان فلسطین کردند و خون های کودکانی که در نگاه سران مملکتی اسلامی رنگ باخت، از اذهان پاک شود و این در حالی است که با نفوذی که لابی صیهونیسم در طول سال های گذشته در آذربایجان ایجاد کرده و پایگاه هایی که برای خود فراهم نموده، به راحتی می توان تخمین زد که هدف اسرائیل از این دوستی خاله خرسه چیزی نیست جزء تصاحب کشور آذربایجان و نفوذ در منطقه و البته، این بار بدون هرگونه نزاع و خونریزی.

به نظر می رسد با راهی که سران آذری در پیش گرفته اند در روزهای نه چندان دور، کشور خود را دو دستی تقدیم شرکای اسرائیلی خواهند کرد و این دقیقاً نکته ای می باشد که نه تنها ایران بلکه روشنفکران جامعه آذربایجان نیز بارها و بارها بدان جلب توجه کرده اند اما، گویی گوش شنوایی برای این هشدارها نبوده و نخواهد بود.

هرچند سکوت ایران در قبال اینچنین مواضع لخت و آشکار و آبکی نشان از عدم اهمیت آن و مصداق بارز ضرب المثل قدیمی گنجشک و درخت گردوست، اما به نظر می رسد، لازم است در فرصت مناسب در مقابل چنین مواضع گستاخانه ای که در واقع توهین به یک کشور و ملت آن است، اقدام لازم و درخوری را در دستور کار قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی برخی مسئولان جمهوری‌آذربایجان جوگیر می شوند/ درماندگی در بازپس گیری قره‌باغ و تهدید به نابودی ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..