تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفا؛ پیام ۸۸ درصدی هشترودی ها به منتخبان خود و منتخبِ شورا/ آیا اعضاء شورا و شهردار صدای شهروندان را خواهند شنید؟

ساعت: 14:38 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996106

باید در روزهای آینده دید که اعضا شورا و شهردار شهامت شنیدن صدای مردم را دارند و یا اینکه باز هم مسیر بی خیالی را طی می کنند و در این میان مردم هشترود باز هم ضربه می بینند. استعفائی که در شهرهای دیگر اعضا شورا و شهردار برای رساندن صدای مظلومیت مردم انجام می دهند اما در شهر ما برای ضعف مدیریت خود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از خبرنگار اجتماعی پیک هشترود، بعد از بارش سنگین برف در شهرستان هشترود و مدیریت ضعیف شهرداری در زمینه پاکسازی معابر شهری موج انتقادهای مردمی در شهرستان به راه افتاد بطوریکه با گذشت یک هفته از بارش برف هنوز علاوه بر کوچه های فرعی در خیابان اصلی یعنی بین بلوار سپاه تا چهارراه نیز هنوز چند سانتیمتری یخ وجود دارد و عبور و مرور مردم و رانندگان با مشکل مواجه شده است.

در همین راستا حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته نسبت به ضعف مدیریت شهردار انتقاد کرد و از فرماندار نیز خواست تا ستاد بحرانی برای خروج شهر از این وضعیت تشکیل بدهد و امور را بدست بگیرد.

موج انعکاس اخبار در سطح استان طوری بود که معاون عمرانی استاندار گروهی را راهی شهرستان کرد تا اوضاع را بررسی کنند اگرچه طرح نحوه نشان دادن وضعیت شهر از سوی شهرداری به این گروه نیز جای بحث است. نشستن در ماشین و دور زدن در سطح شهر علاج کار برای نشان دادن وضعیت بحرانی نبود و در واقع بنوعی توجیه عدم وجود بحران بود.

ای کاش در آن موقع خبرنگارانی هم از شهر حضور داشتند و گروه اعزامی از استان را برای مشاهده وضعیت نامناسب و یخی اکثر مناطق شهر را همراهی می کردند تا واقعیت ها به معنای واقعی نشان داده شود.

کانال تلگرامی پیک هشترود نیز به عنوان تنها کانال رسمی و مجوزدار از وزارت ارشاد و بیش از ۵۷۰۰ عضو اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرد. نتایج این نظرسنجی نشان می دهد در وضعیت کنونی و از ۱۰۲۴ رای ثبت شده ۶۲ درصد نسبت به استعفای هر دوی اعضا شورا و شهردار، ۲۰ درصد استعفای شهردار و ۶ درصد به استعفای اعضا شورا رای داده اند که اگر جمع این آمار را حساب کنیم یعنی رای قاطع ۸۸ درصدی مشارکت کنندگان به استعفای همزمان اعضا شورا و شهردار هشترود دلالت دارد.

مابقی آرا نیز ۶ درصد به هماهنگی بیشتر بین اعضا شورا و شهردار، ۴ درصد ادامه فعالیت شهردار و ۳ درصد هماهنگی بین اعضا شورا رای داده اند.

نظرسنجی کانال تلگرامی پیک هشترود

چه اتفاقی افتاده که مردم هشترود بصورت قاطع به استعفای همزمان اعضا و شورا و شهردار رای داده اند شاید به سالهای قبل هم برگردد. انتخاب ۶ شهردار و سرپرست در مدت ۳ سال، دعوای ریاست در سالهای قبل در بین اعضا شورا، استیضاح چند باره شهردار فعلی و عدم وحدت در آرا استیضاح، تغییر آرای اعضا شورا در جلسه رای گیری بخشی از انتقادهائی است که به شورای این دوره وارد می شود.

اما شهردار هم در این قضیه نقش پررنگی دارد. شاید واضح ترین آن در جلسه مشترک با فرماندار و اعضا شورا بود که شهردار در آن جلسه قول استعفا را می دهد اما صبح آن روز منصرف می شود. و یا عدم هماهنگی و همراهی با اعضا شورا که بارها از سوی اعضا شورا بیان شده است.

اگر به تک تک روزهای این دوره از شورا و عمر ۲ ساله شهردار فعلی نگاه کنیم پر است از این اتفاقات و حواشی ریز و درشت که قابل تبدیل شدن به مثنوی عریض و طویل است اما باید در روزهای آینده دید که اعضا شورا و شهردار شهامت شنیدن صدای مردم را دارند و یا اینکه باز هم مسیر بی خیالی را طی می کنند و در این میان مردم هشترود باز هم ضربه می بینند. استعفائی که در شهرهای دیگر اعضا شورا و شهردار برای رساندن صدای مظلومیت مردم انجام می دهند اما در شهر ما برای ضعف مدیریت خود.

جالب اینجاست که تعدادی از اعضا فعلی شورا تصمیم به حضور مجدد در انتخابات سال آتی را دارند و باز هم باید نشست و دید که توجیه آنها برای حضور دوباره چیست و مشکلات را به گردن چه کسی و یا چه کسانی خواهند انداخت؟

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفا؛ پیام ۸۸ درصدی هشترودی ها به منتخبان خود و منتخبِ شورا/ آیا اعضاء شورا و شهردار صدای شهروندان را خواهند شنید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..