تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم خدمت جهادی مسئولان به مردم

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 995742

فرماندار کوثر گفت: عده ای در قالب گروه های سیاسی و به منظور بستر سازی های انتخاباتی، سیاه نمایی و تخریب دولت و تضعیف روحیه مردم را به یک روشی مذموم تبدیل کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، علیرضا علیپور در جلسه بررسی مشکلات شهرستان کوثر با بیان اینکه برای مسئولان بهترین نتیجه رضایت مردم است اظهار کرد: ؛ مردم بزرگترین پشتوانه نظام است و خدمت بی منت به آنها و جلب مشارکت و اعتماد مردمی نسبت به حاکمیت و دولت باید مد نظر همه مسئولین باشد.

وی اقدام های اساسی دولت تدبیر و امید در راستای رفع مشکلات و ایجاد رفاه عمومی را مطلوب و شایسته تقدیر دانست و اضافه کرد: عده ای در قالب گروه های سیاسی و به منظور بستر سازی های انتخاباتی، سیاه نمایی و تخریب دولت و تضعیف روحیه مردم را به یک روشی مذموم تبدیل کرده اند.

فرماندار کوثر در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم خدمت جهادی مسئولان به مردم تاکید کرد و اظهار کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی با تعامل و برنامه ریزی منسجم باید گام های موثری در جهت اعتلای جامعه بردارند.

علیپور لزوم تلاش مدیران برای انجام وظایف سازمانی، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مطالبات مردم و دولت، هماهنگی با مجموعه فرمانداری و بخشداری ها و عملیاتی کردن شعارها و برنامه های دولت را از جمله موارد ارزیابی مدیران دانست و گفت: ارائه گزارش عملکرد مدیران به رسانه ها برای اطلاع رسانی به افکار عمومی از موضوعات مهمی است که باید در حوزه کاری خود مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم خدمت جهادی مسئولان به مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..