تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لازمه بصیرت تبعیت محض از ولایت فقیه است

ساعت: 14:28 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 995968

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در مراسم افتتاح مسابقات فوتسال جام حماسه 9 دی گفت: با تبعیت از ولایت فقیه و فریب نخوردن از رسانه دشمن بصیرت حاصل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات فوتسال جام حماسه 9 دی اردبیل گفت: فتنه های مختلفی در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی برای براندازی نظام توسط دشمن طرح ریزی شد ولی همه این فتنه ها به برکت انفاس قدسی مقام معظم رهبری و بصیرت ملت کشورمان خنثی شد.

مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات فوتسال جام حماسه 9 دی شهرستان اردبیل در سالن شهدای بسیج سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، اعضای تیم های شرکت کننده در مسابقات و جمعی از بسیجیان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه در 9 دی ماه سال 88 ولایت مداری مردم ، انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی واکسینه کرد، گفت: دشمن در سال 88  انواع فتنه ها را برای براندازی نظام اسلامی طراحی و قصد چنگ اندازی به چهره انقلاب را کرده بود ولی به برکت بصیرت ملت ایران و به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تمامی این فتنه ها خنثی شد.

وی ویژگی های انسان بصیر را سطحی نگر نبودن و عبرت گرفتن از حواث و تاریخ دانست و افزود: امروز اگر کسی از مسیر انقلاب اسلامی منحرف شود تمام هستی خود را باخته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با برشماری فتنه های رخ داده در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، افزود: اگر امروز کسی بخواهد از گزند فتنه ها در امان باشد باید از ولایت فقیه تبعیت محض نماید و فریب رسانه های خارجی و دشمنان نظام را نخورد.

نوری با بیان اینکه فتنه 88 را دسته های مختلفی هدایت کردند و کشورهای مختلف جهان و 17 سفارتخانه برای براندازی نظام دست به دست هم داده بودند خاطرنشان کرد: این فتنه 8 ماه به طول انجامید که از 8 سال دفاع مقدس نیز سخت تر بود ولی مردم کشورمان از این حوادث درس گرفت که تا پای جان پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشد.

حجت الاسلام نوری در ادامه خطاب به ورزشکاران افزود: حماسه 9 دی در تاریخ ماندگار شد و شما باید جوانمردانه مرام 9 دی را که طوفان ولایت مداری است در زندگی خود ساری و جاری نمایید.

در ادامه این مراسم ورزشکاران و تیم های شرکت کننده از مقابل مسئولین حاضر در مراسم رژه رفتند.

سوت سومین دوره مسابقات فوتسال جام حماسه 9 دی اردبیل که به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه اردبیل و  با شرکت 53 تیم از بسیج محلات و ادارات استان و شهرستان اردبیل به صدا درآمد و این تیم ها به مدت یک ماه باهم به رقابت خواهند پرداخت.

در نخستین دیدار این مسابقات که بین تیم های شهید دهقانی نیا و شهید آقایی برگزار شد، تیم شهید دهقانی نیا تواسط در مراحل پنالتی با نتیجه 5 بر 4 تیم شهید آقایی را شکست دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لازمه بصیرت تبعیت محض از ولایت فقیه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..