تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا مشکل شهر ما بلد نبودن حرکات موزون مدرن دختران است یا حرکات ناموزون برخی مسئولین؟

ساعت: 15:12 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 995706

به بهانه دعوت خانم جولی دبیلس توسط شهردای رشت!

اما بین این همه مشکلات معیشتی و فرهنگی و بی بند و باری سیاسی و حقوق های گم شده شهروندی همشهری های رشتی ام، چه نیازی داشتیم که فرش قرمز برای زنی پهن کنیم که استاد رقص است و تمام هنرش در کش و قوس دادن اندامش خلاصه می شود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛گروه فرهنگ پیک دانشجو؛ اینکه بودجه های آنچنانی صرف برگزاری همایش ها و جشنواره های باقلاقاتوق و میرزاقاسمی می شود و در ردیف بودجه میلیاردی فرهنگی شهر رشت قرار می گیرد تلخ است.اینکه اداره مربوطه مجوز بعضی تئاترها را صادر میکند تلخ است. اینکه پیاده راه به اصطلاح فرهنگی را ساختند و خاطرات خیابان های فرانسه را برای فرنگ رفته ها تداعی کردند تلخ است.اینکه آن را طوری ساختند که هر حسی به آدم منتقل میکند الا یاد شهدای ذهاب و بوی خدا، تلخ است.اینکه فواره آب با آهنگ لایت غربی برقصد و روح دختران بزک کرده و پسران جستجوگر علم الهدی را پرواز دهد و هوایی کند و هیچ ربطی به سبک زندگی و معماری اسلامی نداشته باشد تلخ است.اینکه رضا عطاران می گوید هر وقت رشت می آید یاد اروپا می افتد تلخ است.اینکه کارخانه های شهرم یکی پس از دیگری تعطیل می شوند و به جایشان کافه های سنتی قشنگ و دلربا ساخته میشود که فرصتی است برای دختران و پسران مرفه بی درد تازه به دوران رسیده و صدای هیچ کسی در نمی آید تلخ است.

بگذریم از این همه تلخی…حرفهایم را می خورم تا شاید روزی گوش شنوا بیابم و با او نجوا کنم.

اما بین این همه مشکلات معیشتی و فرهنگی و بی بند و باری سیاسی و حقوق های گم شده شهروندی همشهری های رشتی ام، چه نیازی داشتیم که فرش قرمز برای زنی پهن کنیم که استاد رقص است و تمام هنرش در کش و قوس دادن اندامش خلاصه می شود و در دانشگاه های فرانسه مدرس تخصصی رقص های مدرن و سنتی است و او را به شهر میرزای جنگلی و حاج محمود قلی پور دعوت کنیم تا ۵ روز کارگاه برگزار کند با موضوع جعلی(حرکات مدرن در نمایش)…!
آیا مشکل زنان و دختران شهر ما بلد نبودن حرکات موزون مدرن در بازیگری است یا حرکات ناموزون برخی مسئولین؟

اما در پایان دو نکته عرض میکنم:
آقایان مسئولینی که نام نهادتان پای تبلیغات استاد جولی ثبت شده است، اگر او را نشناخته و دعوت کرده اید که نشان از ضعف مدیریتی شماست اما اگر او را شناخته و دعوت کرده اید نیت شما چیست؟

تهیه و تنظیم: مسافر

photo_2017-01-01_15-53-37




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا مشکل شهر ما بلد نبودن حرکات موزون مدرن دختران است یا حرکات ناموزون برخی مسئولین؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..