تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا خطر قطعی گاز استان‌های شمالی کشور را تهدید می‎کند؟

ساعت: 15:11 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 996005

با وجود قطع گاز از سوی ترکمنستان سوال اصلی اینجاست که آیا خطر قطعی گاز استان‌های شمالی کشور را تهدید می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، مدیر شرکت گاز ایران که برای بازدید از پروژه گاز سمنان به مازندران وارد استان شده بود و قرار بود در جمع خبرنگاران حضور یابد، سفرش به مازندران را به امید تمدید قرارداد با ترکمن‌ها نیمه‌کاره رها کرد و عازم ترکمنستان شد.


یک روز بعد از سفر مدیر گاز ایران به ترکمنستان بود که وزیر نفت در خبری که از سوی رسانه‌ها منتشر شد و سایت شرکت گاز ایران نیز بر آن صحه گذاشت، خبر انعقاد قرارداد طرف ترکمنستانی با شرکت ملی گاز ایران بود.

اما با انتشار این خبر مدیرعامل شرکت گاز مازندران در آمل به مردم استان مازندران اعلام کرد که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند و با پیگیری انجام شده نسبت به دوگانه‌سوز کردن واحدهای تولیدی اقدام شود.

خبر وزیر نفت در ارتباط با انعقاد قرارداد نفت به ظاهر با کارشکنی طرف ترکمنی مواجه شد و این طور اعلام شد که این شرکت به صورت یک‌جانبه اقدام به قطع گاز مورد توافق کرد.

روز گذشته انتشار خبر عدم تمدید قرارداد ترکمنستان با شرکت ملی گاز ایران دوباره به صورت وسیع در سطح رسانه‌ها بازتاب داشت. بازتاب این خبر در استان مازندران خاطرات قطعی گاز سال 83 را زنده، و دلنگرانی‎هایی را برای مردم ایجاد کرد.

مدیران شرکت گاز ایران چند روز مانده به تمدید قرارداد در استان مازندران از افتتاح خط لوله گاز رشت سنگر خبر داده بودند و نوید افتتاح خط لوله سمنان به مازندران در سال آینده از جمله دلگرمی مدیران شرکت گاز به مردم استان مازندران بود که مشخص نیست.

با وجود گذشت چندین ساعت از قطع گاز ایران توسط ترکمنستان، تاکنون قطعی گاز در استان گزارش نشد ولی نگرانی از بابت قطعی گاز در استان مازندران وجود دارد، انتظار است که مردم برای جلوگیری از قطعی بحران گاز، صرفه‌جویی را در دستور کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا خطر قطعی گاز استان‌های شمالی کشور را تهدید می‎کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..