تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعاونی خدمات ترجمه تأسیس می‌شود

رئیس انجمن مترجمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعاونی خدمات ترجمه با هدف رونق کسب و کار برای مترجمان تأسیس می‌شود.

تعاونی خدمات ترجمه تأسیس میشودمحمدرضا اربابی، رئیس انجمن مترجمین در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تأسیس تعاونی خدمات ترجمه در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه‌های انجمن مترجمین رونق کسب و کار برای مترجمان است و تا به امروز از چند جنبه به آن پرداخته‌ایم. به عنوان نمونه از ارائه خدمات ترجمه توسط افرادی که تخصص این کار را ندارند، جلوگیری کرده ایم و کافی نت‌ها از ارائه این خدمات ممنوع شده اند.
 
وی افزود: تأسیس تعاونی خدمات ترجمه دو حسن دارد. اول اینکه اعضای انجمن مترجمین به صورت مستقیم با خدمات ترجمه درگیر می‌شوند.

اربابی خاطرنشان کرد: حسن دوم تاسیس تعاونی خدمات ترجمه این است که  با توجه به ماهیت تعاونی خدمات ترجمه، اعضای آن در سود تعاونی سهیم می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعاونی خدمات ترجمه تأسیس می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..