تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه آل اسحاق به معرفی میرسلیم از سوی حزب موتلفه/معرفی نامزد حزبی کار قشنگی است اما شرط دارد

نگاه آل اسحاق به معرفی میرسلیم از سوی حزب موتلفه/معرفی نامزد حزبی کار قشنگی است اما شرط دارد

یحیی آل اسحاق با حضور در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین درباره معرفی نامزد حزبی حزب موتلفه اسلامی گفت: کارشان تا این حد خوب است ولی به شرطی که حرف دوم شان هم عملیاتی شود.

وی افزود: موتلفه می‌گوید ما نامزد حزبی خود را داریم و او را معرفی می کنیم اما اگر تصمیم جمعی به کاندیدای دیگر رسید حتما از او حمایت می کنیم اگر این کار را انجام دهند خیلی قشنگ است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: یک اصل در کار جمعی وجود دارد و آن اینکه مصالح جمعی بر مصالح فردی ارجح است. موتلفه نامزد حزبی معرفی می کند اما اگر رسید به اینکه نامزد اصلحی است یا مصالحی وجود دارد سر وعده دوم خود بایستند کار درستی است.

آل اسحاق درباره رأی آوری و مقبولیت اجتماعی میرسلیم نامزد حزبی حزب موتلفه یادآور شد: این را باید جامعه جواب دهد ولی موتلفه از بین 8 نفر به این نتیجه رسید حالا تشخیص درست یا غلط شان بستگی به خودشان دارد ولی واقعا کار جمعی کردند.

مشروح این گفتگو را در (اینجا) بخوانید. 

29214




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه آل اسحاق به معرفی میرسلیم از سوی حزب موتلفه/معرفی نامزد حزبی کار قشنگی است اما شرط دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..