تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز لیگ های برتر و دسته یک والیبال نشسته بانوان

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه های برتر و دسته یک ایران به صورت متمرکز برگزار می شود و دور رفت این رقابت ها از 15 دی ماه در شهر مشهد آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.
11 تیم در این رقابت ها شرکت دارند که جدال دور رفت خود را در دو گروه آغاز خواهند کرد. در پایان دور رفت از هر گروه سه تیم برتر به مرحله بعدی لیگ برتر صعود خواهند کرد و تیم هایی که در رتبه های چهارم به بعد دو گروه قرار می گیرند، رقابت های خود را در لیگ دسته یک والیبال نشسته بانوان پیگیری می کنند.
تیم های ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهدای غواص کرمان، شهرداری ارومیه، فارس، لرستان، مازندران، همدان، خراسان رضوی، هرمزگان و آذربایجان شرقی در این رقابت ها حضور دارند.
14 داور و ناظر وظیفه قضاوت و نظارت بر این رقابت ها را به عهده دارند که 11 نفر آنان یک ماه پیش در کلاس داوری ویژه این رقابت ها شرکت کردند. هاله جعفری داور بین المللی از مشهد و دو داور مهمان از استان های قزوین و زنجان دیگر قاضیان این مسابقات خواهند بود.
با توجه به اینکه 11 دوره اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای حضور شایسته در رقابت های قاره ای و بازی های پارالمپیک ریو در سال جاری برگزار شده است، انتظار می رود که ملی پوشان از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشند و رقابت ها جذابیت بیشتری داشته باشد.
میزبان مرحله دوم لیگ برتر و دسته یک والیبال نشسته بانوان هنوز مشخص نشده است.
سال گذشته و سیزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک والیبال نشسته بانوان با قهرمانی ذوب آهن در لیگ برتر و لرستان در دسته یک به پایان رسید. در لیگ برتر سال گذشته تیم های کرمان و همدان دوم و سوم شدند و در دسته یک نیز تیم های ساری آذربایجان شرقی در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
ورزشی(2)**1379**1545

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز لیگ های برتر و دسته یک والیبال نشسته بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..