تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد فاینانس خرید هزار واگن برای مترو تهران به دولت تحویل شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، هابیل درویشی روز دوشنبه در آیین ورود ٦٥ واگن مترو به ناوگان ریلی پایتخت با اشاره به اینکه تأمین سه هزار واگن از سوی دولت در سه فاز تعریف شده است افزود: فاز اول برای تأمین هزار واگن در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: سخنان دولتمردان نشان می دهد انها به صنعت ریلی معتقد بوده و در این زمینه قول مساعد داده اند.

* تا پایان سال تعداد دیگری واگن در خطوط مترو تهران بکار گیری می شود
درویش در ادامه با بیان اینکه در هر فصل تعدادی واگن ساخت داخل به خطوط مترو تزریق می شود اظهار کرد: تا پایان امسال تعداد دیگری واگن جدید سالخت داخل در خطوط مترو تهران بکار گرفته می شود.

* توسعه مترو به اسلامشهر در صورت تأمین اعتبار از سوی دولت
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از شهروندان از اسلامشهر، خیرآباد و اکبرآباد با خودرو شخصی به تهران می آیند خاطرنشان کرد: شهرداری تهران برای توسعه مترو به اسلامشهر امادگی کامل دارد.
وی تصریح کرد: زمین ایستگاه ها نیز در نظر گرفته شده و در صورت تأمین اعتبار از سوی دولت مترو تا اسلامشهر توسعه پیدا می کند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشاردهنده: محسن فتاحی
تهرام/٩٣٥٣//1348//1625

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد فاینانس خرید هزار واگن برای مترو تهران به دولت تحویل شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..