تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات قتل در خیابان فردوسی

به گزارش افکارنیوز،

ساعت 12 ظهر روز گذشته خبر قتل مرد مسنی در خیابان فردوسی به مأموران پلیس اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 148 انقلاب اسلامی در صحنه جرم حاضر شدند.

با اعلام مراتب این قتل به بازپرس امور جنایی تهران، وی به همراه اکیپ تشخیص هویت اداره آگاهی در صحنه جرم حاضر شد؛ بررسی ابتدایی حاکی از آن بود که مقتول مرد شصت و چهار ساله‌ای است که در خیابان صور اسرافیل مغازه کتاب‌فروشی داشته و بر اثر ضربات جسم سخت به سر در منزلش به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان سراغ دختر مقتول رفتند و وی در اظهاراتش به مأموران گفت: سالها پیش پدر و مادرم از هم جدا شدند و من همراه با پدرم به در این ساختمان (محل وقوع قتل) زندگی می‌کردم، حدود ساعت 12 به منزل پدرم مراجعه کردم اما هر چه در زدم، پدرم در را باز نکرد به همین دلیل وارد خانه و با جسد پدرم مواجه شدم.

پس از این اظهارات، جسد مقتول برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت عامل این قتل توسط مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات قتل در خیابان فردوسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..