تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای واهی رژیم بحرین علیه ایران درباره دست داشتن در حمله به زندان «جو»

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، وزارت کشور بحرین در ادعایی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که "محتوای پخش شده از شبکه اهل البیت را که مورد حمایت مالی ایران است، دنبال کرده و این شبکه عملیات تروریستی علیه مرکز اصلاح و بازپروری در منطقه جو را موفقیت آمیز توصیف کرده است".

وزارت کشور بحرین مدعی شد: این امر "بیانگر حمایت ایران و ارتباط مستقیم با اقدامات تروریستی و اصرار بر دخالت در امور داخلی کشور بحرین است".

برپایه این گزارش، پلیس بحرین گفته است که چند فرد مسلح روز یکشنبه به حمله به زندان "جَوْ" حمله کردند که به فرار 10 زندانی و کشته شدن یک پلیس و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.

حکومت بحرین که در برابر خواسته های مشروع مردم این کشور از سال 2011 میلادی مبنی بر لزوم روی کار آمدن نظامی منتخب، در بحران به سرمی برد؛ شیوه سرکوب، شکنجه، تبعید و سلب تابعیت فعالان مدنی و صدور حکم زندان طولانی مدت برای رهبران مخالف را در دستور کار قرار داده است و در گامی برای فرار جلو، دیگران را به دخالت در امور داخلی خود می کند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به رژیم بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای واهی رژیم بحرین علیه ایران درباره دست داشتن در حمله به زندان «جو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..