تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد کتابخانه‌های روستایی اردبیل به ۱۳ مورد افزایش می‌یابد

رباب عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از کل ۶۸ کتابخانه فعال در سطح استان فقط ۱۱ مورد کتابخانه‌های روستایی است.

وی افزود: این در حالی است که جمعیت قابل‌توجهی از استان در روستاها زندگی می‌کنند و اغلب روستاها با کمبود فضاهای کتابخانه‌های مواجه هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان متذکر شد: طی سال‌های اخیر به دلیل محدودیت اعتباری دولت تلاش شده کمک‌های خیرین به سمت احداث کتابخانه‌های روستایی هدایت شود.

عزیزخانی افزود: در همین راستا کتابخانه‌های های روستای خلیل‌آباد، روستای آراللو، روستای ایران آباد، روستای شایق و روستای نیارق با کمک اعتبارات دولتی و کمک خیرین راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از دو کتابخانه در روستاهای شایق سرعین و آراللو اردبیل ادامه داد: احداث کتابخانه روستای شام اسبی نیز ۸۵ درصد پیشرفت داشته و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با تأکید به اینکه کتاب و کتاب‌خوانی به منزله ترویج آگاهی است، اضافه کرد: لازم است خیرین در احداث کتابخانه‌های روستایی با توجه به نیاز مبرم بیش از گذشته مشارکت داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد کتابخانه‌های روستایی اردبیل به ۱۳ مورد افزایش می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..