تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه کتاب بزرگ استان تهران در پردیس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پردیس از برگزاری نمایشگاه کتاب بزرگ استان تهران در این شهر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب بزرگ استان تهران در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجید عبدالهی در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه ایران میخواند در 60 غرفه و با حضور 45 ناشر کشور از پانزدهم دی در شهر پردیش آغاز بکار خواهد کرد و  به مدت یک هفته میزبان علاقمندان به کتاب خواهد بود.

وی افزود:  این نمایشگاه با هدف بالابرد سطح مطالعه دربین افراد جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار خواهد شد  و در برپایی آن شهرداریهای پردیس، بومهن، اداره آموزش و پرورش و شرکت عمران مشارکت خواهند داشت.

عبدالهی گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز برنامه های جانبی  متشکل از برگزاری نشستهای علمی و فرهنگی، موسیقی سنتی زنده ، جلسه نقد کتاب ، همایش تجلیل از نویسندگان برتر  و همچنین رونمایی از 3 عنوان کتاب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پردیس  درباره تسهیلات این نمایشگاه افزود: 65 میلیون تومان بن خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی درنظر گرفته شده است و هر نفر میتواند روزانه تا 300 هزارتومان این بنها را تهیه کند ضمن آنکه خود ناشران هم تخفیفی 10 تا 20 درصد در نظر گرفته اند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه کتاب بزرگ استان تهران در پردیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..