تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار طرح نظارت بر تال

با حضور کارشناسان بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت، نمایندگان اماکن و فرمانداری ویژه شهرستان ری از روز دوشنبه 13 دیماه از اماکن عمومی بویژه تالارها بازدید و بازرسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در راستای اجرای طرح های مستمر نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان ری و با حضور کارشناسان بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت، 
شناسایی واحدهای متخلف و غیر قانونی که بدون مجوز اقدام به فعالیت می نمایند از اهداف مهم این طرح می باشد .
اداره صنعت معدن و تجارت ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت خوب مردم با این اداره در انجام امور محوله از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی 124 اطلاع دهند .
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار طرح نظارت بر تال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..