تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی در شرکت های دانش بنیان خراسان

رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت : آخرین دستاوردهای نوین کشور در شرکت های دانش بنیان خراسان توسعه می یابد.

ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی در شرکت های دانش بنیان خراسانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سید حسن علم الهدایی در نشست خبری گفت: تولید مشتقات خون مخصوصا فاکتور هشتم برای بیماران هموفیلی با روش نو ترکیب ، تولید داروهای کمیاب سرطانی ، واکسن ، انسولین وکِیت های اندازه گیری ، تحقیق و بررسی امنیت سلامت غذا در جامعه و همچنین فعالیت در حوزه های فرهنگی ، زیارت ، كشاورزي ، انرژی ، ict ، نفت ، گاز و پتروشیمی از فعالیت های شرکت های دانش بنیان خراسان است.
وی با اشاره به استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرستان سرخس گفت : در جهت ایجاد زیر ساخت های لازم برای حضور شرکت ها و استفاده از ظرفیت های این شهرستان در قالب استقرار نمایندگی پارک علم و فناوری خراسان در سرخس طبق تفاهم نامه امضا شده در صورت اجرایی شدن گام بلندی برداشته خواهد شد .
رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این جلسه همچنین افزود : با توجه به وجود نیروهای متخصص ، کارآمد و البته تاثیرگذار و بکارگیری آنان در سطح شهرستان ، برگزاری دوره های آموزشی با توجه به نیاز سنجی منطقه ، ایده پروری در سطح شهرستان با همکاری دانشگاه ها و همچنین استانداردسازی محصولات گیاهی ، دارویی و ... از جمله برنامه های قابل اجرا در جهت استقرار شرکت های دانش بنیان در این شهرستان می باشد .
حسین سنجرانی فرماندار سرخس هم در این جلسه گفت : در حال حاضر 20 هزار خانوار وابسته به وزارت نفت ساکن سرخس هستند که 2500 نفر افراد تحصیل کرده جز کارکنان رسمی وزارت نفت می باشند که پتانسیل بالایی در جهت توسعه کیفی و کمی ایجاد زیر ساخت های لازم برای استقرار شرکت های دانش بنیان در این شهرستان را دارند .
وی افزود : با توجه به وجود منابع طبیعی و البته نیروهای کارآمد و متخصص وبا همکاری دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهرستان می شود چشم انداز روشنی را در آینده ای نه چندان دور متصور شد .
انتهای پیام//آ.ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی در شرکت های دانش بنیان خراسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..