تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار جشنواره عمار گنبدکاووس امروز

جشنواره مردمی عمار با اکران ۴۰ فیلم در گنبدکاووس، امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: آثاری مانند خاور88 به کارگردانی احسان تقانی، ما دو زن هستیم و به رنگ پرتقال آثر احمد رنجی، سید احمد به کارگردانی میلاد میرزا باقری، پل ورسک به کارگردانی امین قره سفلو و فیلم اسدالله به کارگردانی محمدحسین صفری برای نخستین بار از آثار بومی شهرستان در این جشنواره بودند.

صالح کاهانی افزود: رونمایی از ویدئو کلیپ نشونی با موضوع مدافعان حریم انقلاب، به کارگردانی اسدالله آزموده و اجرای احسان امانی یکی از ویژه برنامه‎های امروز بود.

هفتمین جشنواره مردمی عمار همزمان با سراسر کشور از 9 تا 12 دی‎ در گنبدکاووس برگزار شد.

جشنواره عمار یک جنبش مردمی برای اکران فیلم در کشور است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار جشنواره عمار گنبدکاووس امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..