تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت الله شرعی

دفتر تبلیغات اسلامی با صدور پیامی ارتحال عالم مجاهد،آیت الله شرعی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دفتر تبلیغات اسلامی در پیامی در گذشت عالم مجاهد آیت الله شرعی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای و مراجع تقلیدتسلیت گفت.
 
 در این پیام آمده است: خبر ارتحال مجاهد نستوه، عالم ربانی ابوالشهید حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد علی شرعی‌(ره) عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأثر و تأسف شد.
 
  این شخصیت انقلابی که در دوران نهضت از تاثیرگذاران صحنه‌های مبارزه بود، در مسیر تبعیت و همراهی با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
 
بی‌شک تاثیرگذاری و پیشرفت مدارس علمیه خواهران مرهون تلاش‌های ایشان به عنوان مؤسس مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهر مقدس قم خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدت نمایندگی شهرشان در مجلس شورای اسلامی و تأسیس جامعه الزهرا(س) را از یاد نخواهند برد.
 
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه مولمه را به حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طلاب و مبلغان، بیت شریف و شاگردان ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن عالم بزرگوار علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت الله شرعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..