تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند خبر کوتاه از کشتی ایران و جهان

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی؛تیم منتخب کشتی آزاد مازندران پس از کسب عنوان نخست این استان در رقابت های قهرمانی کشور به جام یاریگین در روسیه اعزام می شود.
بر این اساس با توجه به قهرمانی تیم مازندران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور بزرگسالان در گروه الف، فدراسیون کشتی نسبت به اعزام تیم منتخب کشتی آزاد مازندران به رقابت های بین المللی جام یاریگین روسیه اقدام کرده است.
همچنین هزینه بلیط رفت و برگشت این تیم بر عهده فدراسیون کشتی خواهد بود و هیأت این استان با هماهنگی محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ترکیب این تیم را اعلام می کند.
رقابت های بین المللی کشتی جام یاریگین روزهای 8 تا 11 بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می شود.
**
فدراسیون کشتی در خبر دیگری از اعلام آمادگی استان های البرز و کرمانشاه برای میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد ٢٠١٧ و اراسل درخواست خود در این زمینه به این فدراسیون خبرداده است.
این رقابت ها قرار است ٢٨ و ٢٩ بهمن ماه و با حضور هشت تیم برتر دنیا در ایران برگزار شود.
**
براساس اعلام فدراسیون کشتی؛ رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی سربازان نیروهای مسلح کشور، روزهای 15 و 16 دی ماه در محل خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
**
در خبر دیگری از کشتی جهان؛ ماگومد قربان علی اف و لبدوف بهترین ورزشکار سال 2016 جمهوری های داغستان و یاکوتیا روسیه شناخته شدند.
ورزشی **9250 * 1701
خبرنگار :گلی سفیدزاده* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند خبر کوتاه از کشتی ایران و جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..