تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از قدرتمندترین موشک جهان

شرکت اسپیس‌ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین “فالکون هوی”(falcon heavy) در صفحه اینستاگرامش همه را شگفت‌زده کرده است.

رونمایی از قدرتمندترین موشک جهان به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این تصویر به نمایش تنها بخشی از این موشک عظیم‌الجثه پرداخته که در کارخانه محل ساختش قرار دارد و  نشان شرکت اسپیس‌ایکس روی بدنه آن خودنمایی می‌کند. این شرکت در توضیح تصویر جدید خود مجددا از برنامه‌های خود برای پرتاب این موشک در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ سخن گفته است. پیش از این قرار بود این اتفاق در سال ۲۰۱۶ رخ دهد. اسپیس‌ایکس موشک‌های زیادی برای نمایش دارد، اما موشک سنگین فالکون بدون شک بسیار خاص است. از اسم این موشک پیدا است که قدرتمندترین موشک جهان خواهد شد. فالکون هوی از ۲۷ موتور مرلین، قابلیت پرتاب مشابه حدود ۱۸ موتور ۷۴۷ و ظرفیت ترابری برای انتقال یک جت تجاری ۷۳۷  برخوردار است. تنها یک موشک در جهان از میزان ظرفیت ترابری فالکون هوی پیشی گرفته و آن هم موشک ماهنورد ساتورن پنج است که در سال ۱۹۷۳ برای آخرین بار پرتاب شده بود. از جمله قراردادهایی که برای استفاده از این موشک با اسپیس‌ایکس بسته شده، پرتاب ماهواره ارتباطی عرب‌ست ۶A برای عربستان سعودی است. اما در نهایت هدف از ساخت این موشک، انجام ماموریت‌های اکتشافی در مریخ و ماه است. منبع:روزنامه هفت صبح

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از قدرتمندترین موشک جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..