تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش تيم بانك صادرات ايران در دوازدهمين المپياد فرهنگي ورزشي ايثارگران

المپياد فرهنگي ورزشي ایثارگران شبكه بانكي كشور با حضور بانک هاي دولتی و خصوصی در رشته هاي مختلف فرهنگی، ورزشی برگزار شد و در پایان، تیم بانک صادرات ايران موفق شد با کسب ١٩ امتیاز، در جایگاه دوم این دوره از رقابت‌ها قرار گیرد.

به گزارش شمانیوز ، در این دوره از مسابقات ٢٦٠ ایثارگر و جانباز گرانقدر از١١ بانک کشور در بابلسر در  رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهيم و ترتيل قرآن، فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی، شنا، دارت، كاراته و دوومیدانی به رقابت پرداختند كه تیم بانک صادرات ايران، با كسب ٤ مقام اولی و ٢ مقام دومی و سه مقام سومی توانست با پشت سر گذاشتن رقبا به مقام نائب قهرمانی دست یابد.
 بر اساس نتایج بدست آمده کارکنان این بانک در بخش های مختلفی نیز نتایج درخشانی را کسب کردند، به گونه ای که مجید افخم الشعراء، در بخش قرائت قرآن، محسن ظفرمند در رشته شطرنج و تیم های فوتسال و فوتبال این بانک به رتبه اول دست پیدا کردند و غلامحسین شهرجردی در رشته تیر اندازی و رمضانعلی قصابیان در رشته تنیس روی میز مقام دوم را به خود اختصاص دادند. همچنین در این دوره از مسابقات سید قاسم معصومی در رشته ترتیل قرآن، عبداله بهنامی نیا در رشته شناي قطع عضو و اکبر نادری در رشته دو و میدانی در جایگاه سوم قرار گرفتند.
شايان توجه است؛ در اين دوره از مسابقات كه با استقبال گسترده كاركنان نظام بانكي برگزار شد، تيم بانك كشاورزي که میزبان مسابقات بود توانست مقام قهرماني را از آن خود كند و بانك ملي نيز جايگاه سوم را بدست آورد.
گفتني است در آيين اختتاميه اين مسابقات، منوچهر جلالي‌اصل و حسن اسدي، مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و بازرس ويژه اداره كل حراست و جمعي از مديران ارشد شبكه بانكي كشور حضور داشتند، مدال‌ها و جوايز تيم‌ها به شركت‌كنندگان در اين مسابقات اهدا شد.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش تيم بانك صادرات ايران در دوازدهمين المپياد فرهنگي ورزشي ايثارگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..