تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۳۷ کانون هلال‌احمر در استان اردبیل فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام غیبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: کانون‌های هلال‌احمر با هدف توسعه فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و امدادی برای اقشار مختلف از جمله جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال‌احمر تشکیل شده است.

وی افزود: کل اعضای کانون‌های هلال‌احمر استان سه هزار و ۶۸۲ نفر است که در بررسی روند فعالیت کانون‌ها می‌توان به رشد سالانه اعضا اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: آموزش امداد و کمک‌های اولیه و پایه داوطلبی، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعتیاد از جمله دوره‌های برگزار شده است.

غیبی با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۵ هزار و ۸۶۱ نفر در این دوره‌ها مشارکت داشتند، اضافه کرد: در طرح دادرس نیز دو هزار و ۸۹۸ نفر در سال جاری مشارکت کردند.

وی همچنین به اعزام ۱۸ کاروان نیکوکاری با ۱۶۲ نفر از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: ۷۶۸ نفر از داوطلبان نیز در ۲۸ اردوی آموزشی و تفریحی شهرستانی، استانی، برون‌استانی و کشوری شرکت کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۳۷ کانون هلال‌احمر در استان اردبیل فعال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..