تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت سوگواره عبرات

دبیر سوگواره عبرات از تمدید مهلت ارسال به دبیرخانه تا 20 دی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دبیر سوگواره عبرات گفت:مهلت ارسال آثار به سوگواره عبرات از 10 دی به 20 دی تغییر کرد .

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی افزود:اربعین یک پدیده فرهنگی است،و هنر بهترین وسیله برای حفظ و انتقال این میراث معنوی محسوب می شود. به دلیل اینکه هنر یک زبان مشترک برای تمامی ملت ها است، می توان از آن برای جهانی سازی اربعین و انتقال هر چه بهتر پیام اربعین استفاده کرد و این موضوع بسیار ارزشمند است که افرادی در این حوزه حاضر می شوند و با انگیزه های برگرفته از دلشان اقدام به آفرینش آثار مختلف می کنند.

وی گفت: این سوگواره در زمینه‌های شعر، نثر ادبی، تصویر سازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، نگارگری، تولید رادیویی، مقالات علمی و عکس برگزار می‌شود.
 
دبیر سوگواره خاطرنشان کرد: سالن وزارت کشور محل اصلی برگزاری این سوگواره است و آثار قبل و بعد از 6 بهمن که تاریخ اختتامیه است در استان‌ها و کشورهایی که جامعه المصطفی در آنها نمایندگی دارند به نمایش در می‌آید.
 
وی افزود: در ایام برگزاری سوگواره بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و امسال صدا و سیما ما را در امر اطلاع رسانی یاری می‌کند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت سوگواره عبرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..