تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی های رزمندگان اسلام و مقاومت، محاسبات دشمنان را به هم ریخته است

ساعت: 11:02 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 995896

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح میاندوآب گفت: پیروزی های رزمندگان اسلام و مقاومت، تمام محاسبات دشمنان را به هم ریخته است و در این بین نیز وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت در روستای قپچاق میاندوآب از توابع بخش مرحمت آباد اظهار کرد: مردم و خانواده های معظم شهدا  صاحبان انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح میاندوآب افزود: امروز رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت پیروزی های عظیم و بزرگی را به دست آورده اند که نشانه اقتدار جبهه مقاومت در مقابل دشمنان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال مقابله با گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) هستند، گفت: باید در راستای حمایت از گفتمان اسلام ناب محمدی(ص)، افزایش روحیه انقلابی و دفاع از انقلاب اسلامی در تمام نقاط دنیا و مقابله با توطئه های دشمنان گام برداریم.

مولودی با اشاره به اهمیت پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت، تصریح کرد: نقش کمک های مردمی و پشتیبانی از جبهه ها را در دوران دفاع مقدس همه شاهد بودیم و امروز نیز باید از رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت، حمایت و پشتیبانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح میاندوآب با بیان اینکه کمک های مردمی در دوران دفاع مقدس در افزایش روحیه رزمندگان اسلام نقش بسزایی داشت، اظهار کرد: کمک های مردم و حمایت و پشتیبانی ما از جبهه مقاومت، دشمنان را مایوس کرده و سبب افزایش روحیه و دلگرمی رزمندگان جبهه مقاومت می شود.

وی افزود: پیروزی های رزمندگان اسلام و مقاومت، تمام محاسبات دشمنان را به هم ریخته است و در این بین نیز وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی های رزمندگان اسلام و مقاومت، محاسبات دشمنان را به هم ریخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..