تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی درشهرستان اسکو

ساعت: 11:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 شناسه خبر: 995996

رئیس دادگستری شهرستان اسکو از راه‌اندازی و آغاز به کار سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی در دادگستری این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،علیرضا سلطانی با اشاره به راه اندای سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی در دادگستری شهرستان اسکو اظهارداشت: با هماهنگی معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان  این مهم محقق شد.
رئیس دادگستری شهرستان اسکو با اشاره به مشکلات فراوان موجود در ابلاغ اوراق قضایی به صورت سنتی و دستی توسط مأمور ابلاغ، از جمله زمان بر بودن آن و ایجاد اطاله دادرسی و همچنین اشتباه در ابلاغ اوراق، خاطر نشان کرد: با راه اندازی این سیستم کلیه ابلاغ ها به صورت الکترونیکی انجام یافته و ضمن تسریع در روند ابلاغ و رسیدگی به پرونده های قضایی یکی از علل مهم اطاله دادرسی رفع گردیده است.
وی ادامه داد: کلیه اصحاب دعوی و مراجعین به دادگستری و دادسرای اسکو بدواً باید نسبت به ثبت مشخصات در سامانه و اخذ شناسه اقدام نموده و سپس سایر مراحل دادرسی را انجام دهند.

گفتنی است شهروندان جهت بهره مندی از مزایای این سامانه باید در آدرس اینترنتی  sana.adliran.ir ثبت نام کنند و ثبت نام در این سامانه یک فرآیند دومرحله‌ای است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی درشهرستان اسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..