تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : داروهای ضد بیش فعالی، حتما بدانید!

 تغذیه تاثیر بسزایی در رشد و همچنین انرژی کودکان دارد. برای کنترل استرس دانش آموزان، خوردن انواع مغزها اعم از مغز پسته، بادام، گردو، فندق و حتی مغز هسته زردآلو و… توصیه میشود. باید مصرف سه وعده غذایی حتماً رعایت شود،  وقتی دانش آموزان صبحانه را مصرف نمیکنند انرژی دریافتی آنها کم شدن خواهد یافت و حافظه ضعیف میشود. اگر انرژی اولیه وجود نداشته باشد فراخوانی اطلاعات از مغز به راحتی انجام نمیشود و این امر چالشهایی را برای دانشآموزان به دنبال خواهد داشت. میان وعده سالم که شامل نان و پنیر و شیر میشود باید در برنامه غذایی گنجانده شود. در خوردن مواد کافئیندار مانند قهوه و کاکائو و شکلات نباید زیادهروی کرد و از خوردن هله هوله ها باید خودداری شود چرا که این مواد حافظه را به شدت کم شدن میدهند. مواد غذایی که دارای ترکیبات شکر هستند مثل کیک، کلوچه، بیسکوئیت و… باعث ضعف حافظه میشوند، تصریح کرد: بهتر است دانش آموزان مابین امتحانات خود از میوهها و بیسکوئیتهای ساده و بدون کاکائو استفاده کنند تا انرژی آنها حفظ شود و خستگی از بین برود.

منابع سرشار از ویتامین c را زیاد شدن دهنده انرژی است  این کودکان بیش فعال به دلیل استرس زیادی که دارند باید از منابع ویتامین B و c استفاده کنند. این کودکان میتوانند پودر جوانه گندم و جو را در سالاد، ماست، شیر یا غذا مصرف کنند تا استرس آنها کم و حافظه بالایی داشته باشند.منابع ویتامین B فقط شامل جوانه ها نیست، نان، حبوبات و گوشتها نیز دارای انواع ویتامینهای B هستند که باید در وعده های غذایی افراد لحاظ شوند.

حتما بخوانید :   زیباجو : سوپ گوجه فرنگیِ رژیمی

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : داروهای ضد بیش فعالی، حتما بدانید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..