تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مالک باشگاه نساجی قائمشهر دست به جیب شد

مهدی پرهام روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : براساس توافق با مسئولان استان مازندران ، حدود 40 درصد از دستمزد بازیکنان و کادر فنی طبق قرارداد امروز 13 دی ماه پرداخت خواهد شد.
وی گفت که برای حضور قوی تر در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان چند بازیکنان جدید به تیم اضافه می شوند.
مالک باشگاه نساجی قائمشهر انتخاب سرمربی برای تیمش را از دیگر برنامه های باشگاه تا پیش از شروع نیم فصل دوم رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان اعلام کرد.
پیش از این محمود فکری سرمربی نساجی قائمشهر را بر عهده داشت که قبل از اتمام نیم فصل اول به دلیل بحران مالی حاکم برباشگاه و پاسخگو نبودن مالک از سمتش استعفا کرد.
** انصراف از واگذاری
پرهام درخواست هواداران و حمایت امیر قلعه نوعی سرمربی تراکتورسازی را علت اصلی انصرافش از واگذاری این تیم اعلام کرد و گفت که تا پایان نیم فصل دوم به تیمداری و حمایتش از نساجی قائمشهر ادامه می دهد.
وی مدعی شد : خریداران جدید باشگاه پشتوانه مالی چندانی نداشتند و نمی توانستند تیم را تقویت کنند و به نوعی نساجی را از چاه به چاله می انداختیم.
پرهام گفت : مسئولان استانی از جمله معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیز برای حمایت باشگاه نساجی قائمشهر پای کار آمدند و این کار باعث شد تا به روال قبلی خودمان حمایت از تیم ادامه دهیم.
به گفته وی ، در نیم فصل دوم حامی مالی جدیدی نیز برای باشگاه پای کارآمد و با همکاری حامی و راهنمایی امیر قلعه نوعی تیم را تقویت خواهیم کرد.
مالک باشگاه نساجی گفت : من در هشت سال گذشته تمام زندگی خود را خرج تیم داری در نساجی قائمشهر کردم ، بدون این که کمکی از مسئولان استانی دریافت کنم و امیدوارم از این پس این کمک به تیم ما هم برسد تا بتوانیم یک تیم از مازندران راهی لیگ برتر کنیم.
مهدی پرهام که حدود هشت سال قبل امتیاز قدیمی ترین تیم فوتبالی مازندران را خریداری کرد در نیم فصل جاری رقابت ها به دلیل نامعلومی با وجود استخدام سرمربی و انعقاد با بازیکنان از کمک مالی به تیمش امتناع ورزید.
مالک باشگاه پس از امتناع از تیمداری بحث واگذاری امتیاز تیمش را مطرح کرده بود که با وجود حاضر شدن چند خریدار در مراحل مختلف ، در نشست نقل و انتقال قانونی استان حاضر نشد و از واگذار تیمش منصرف شد.
آخرین مورد از مذاکره برای نقل و انقال دیروز یکشنبه بود که در پی حاضر نشدن مالک برای واگذاری ، استاندار به وی التیماتوم داد که ظرف 24 ساعت حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند.
نساجی قائمشهر در نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ دسته یک با 28 امتیاز در رده چهارم این رقابت های 18 تیمی قرار دارد.
نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان 17 دی ماه شروع می شود.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مالک باشگاه نساجی قائمشهر دست به جیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..