تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان مازندران به زنگنه نامه نوشتند

کد خبر: ۴۵۳۵۱۸

۱۶۷  بازدید

جمعی از نمایندگان استان مازندران در مجلس در نامه‌ای به وزیر نفت نسبت به قطع احتمالی گاز در شهرهای این استان ابراز نگرانی کردند.

خبرگزاری تسنیم: جمعی از نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به بیژن زنگنه وزیر نفت، با ابراز نگرانی نسبت به قطع احتمالی گاز شهرهای شمالی کشور،خواستار توجه جدی و فوری وزیر نفت و نیز دولت درباره پیگیری وضعیت کمبود و قطعی احتمالی گاز در شهرهای این استان شدند.

اسامی کامل نمایندگان استان مازندران به شرح زیر است:

1- علی‌محمد شاعری

2- قاسم احمدی لاشکی

3- علی اسماعیلی

4- ولی‌الله نانواکناری

5- سید علی ادیانی

6- عبدالله رضیان

7- محمد دامادی

8- علی‌اصغر یوسف‌نژاد

9- عزت‌الله یوسفیان ملا

10- شمس‌الله شریعت‌نژاد

11- علی نجفی

12- حسین نیاز آذری

بر این اساس شرکت ملی گاز ایران روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلاکم کرد که علی‌رغم تلاش‌های انجام شده از سوی مسئولان وزارت نفت و پرداخت بدهی‌های این شرکت به شرکت «ترکمن‌گاز»، کشور ترکمنستان صادرات گاز به ایران را متوقف کرده است که در پی آن لازم است صرفه‌جویی‌هایی در مصرف گاز طبیعی از سوی هموطنان صورت گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان مازندران به زنگنه نامه نوشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..