تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری بیرحمانه زورگیران با جانباز 65 درصدی +تصاویر

درگیری بیرحمانه زورگیران با جانباز 65 درصدی +تصاویر

 

به گزارش ایران ناز زورگیران بیرحم به یک جانباز جنگ تحمیلی نیز رحم نکرده و دست به سرقت و زورگیری خشن و وحشیانه از این جانباز جنگ نمودند به نحوی که پای مصنوعی این جانباز جدا شد و زورگیران در سرقت خودروی این جانباز که در آژانس کار میکند مسافتی وی را روی آسفالت خیابان کشیدند !  زورگیران پس از زدن گاز اشک‌آور به صورت جانباز ۶۵ درصدی و کشاندن وی روی آسفالت، خودروی او را به سرقت بردند.

 درگیری بیرحمانه زورگیران با جانباز 65 درصدی +تصاویر

حدود ساعت 15 امروز شهروندان تهرانی هنگام عبور در خیابان شهید شیرودی روبروی استادیوم شیرودی با درخواست کمک و صدای «دزد دزد» یک جانباز 65 درصد که مورد زورگیری خشن از سوی دو مرد زورگیر قرار گرفته بود، مواجه شدند و برای کمک به سمت وی شتافتند.

درگیری بیرحمانه زورگیران با جانباز 65 درصدی +تصاویر

یکی از شاهدان عینی این ماجرا درباره جزئیات زورگیری از جانباز 65 درصدی گفت: از سر کارم در حال رفتن به منزل بودم که دیدم مرد جانبازی روی زمین افتاده است؛ به سمت وی رفتم و متوجه زورگیری شدم و همزمان با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

 

وی افزود: این جانباز که راننده آژانس است و به شدت از سوی زورگیران مورد ضرب و شتم قرار گرفته، گفت دو مرد زورگیر به عنوان مسافر سوار بر خودروی 206 وی شده و دقایقی بعد پس از زدن اسپری اشک‌آور به صورت وی قصد سرقت خودرویش را داشته که با مقاومت این جانباز مواجه شده‌اند.

درگیری بیرحمانه زورگیران با جانباز 65 درصدی +تصاویر

این شاهد عینی زورگیری از جانباز 65 درصد گفت: زورگیران با مشاهده مقاومت از سوی جانباز 65 درصدی، وی را از خودرویش به بیرون پرتاب کردند و این جانباز که یک پای مصنوعی دارد، درِ سمت راننده خودرو خود را رها نکرده اما پس از طی مسافتی و کشیده شدن روی زمین از خودرو رها شده بود و زورگیران خودروی وی را به سرقت بردند.

درگیری بیرحمانه زورگیران با جانباز 65 درصدی +تصاویر

این شهروند با بیان اینکه پای مصنوعی این جانباز در این زورگیری از پایش جدا شده، یادآور شد: سرعت عمل پلیس در این ماجرا خوب بود و چند دقیقه پس از این اتفاق، مأموران کلانتری 107 فلسطین در صحنه حادثه حاضر شدند اما اورژانس دیر به محل حادثه (حدوداً نیم ساعت پس از تماس) رسید و در نهایت مرد جانباز را به بیمارستان منتقل کردند.

 

مطالب مرتبط:

 

بازداشت دخترانی که از مردان زورگیری می کردند (عکس)

 

زورگیری این مرد از بازیگر زن + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری بیرحمانه زورگیران با جانباز 65 درصدی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..